Shogun Thunder Shock Mega Pack

Dan zou ik zeker voor de pyroshopper gaan, want deze heeft bijna geen knal. Hele zachte knal, tenminste in vergelijking met andere thunderkings.

Hoe kom je aan deze info? ze zijn nieuw dit jaar toch?
zit namelijk te twijfelen deze 13,50 euro of die van pyro shopper 15 euro...

Hoe kom je aan deze info? ze zijn nieuw dit jaar toch?
zit namelijk te twijfelen deze 13,50 euro of die van pyro shopper 15 euro...

Ze zijn niet nieuw, alleen de grootverpakking is nieuw.

Ik zou absoluut voor de thunderking van pyroshopper gaan, die gaat 10x harder. Ik heb die vorige jaar zelf gehad, ze knallen erg goed gezien de grote.

Ze zijn niet nieuw, alleen de grootverpakking is nieuw.

Ik zou absoluut voor de thunderking van pyroshopper gaan, die gaat 10x harder. Ik heb die vorige jaar zelf gehad, ze knallen erg goed gezien de grote.

ooh oke dankje! jaa voorigjaar had ik ook de pyroshopper tk's.

ik heb er een doos van in de etalage gezien het ziet er uit als de normale doos maar dan 10 keer groter en rijen van 20

Ze zijn best hard, en dit is trouwens geen grootverpakking van thunderschok XL!
rood & groen boeket, met een groene staart. :)

Laatst bewerkt:
ja ze zijn veranderd het is nu zoals maxime zegt en knalt ietsje harder dan een thunderking

Ik zag dat ze hier in de buurt verkocht worden. Na de goede berichten over deze single shot toch maar even een 40st verpakking meenemen denk ik. Voor die 20 euro kan je ze eigenlijk niet laten liggen he :D.

Zijn er trouwens nog meer mensen met ervaringen met deze single shot?

verpakking van deze is ongeveer de kwart van vorig jaar xd

omvang mortier is ook afgenomen tot de grote van een thundershock xl

Toch nog goede knal en groot (wit) boeket

Vreemd ik heb gewoon dezelfde groote als vorig jaar gekregen, nog niet getest dus of het effect anders is weet ik niet maar ze zien er hetzelfde uit.

Niet echt goed deze shocks, had ook flasing thunders van BKV, en die bgingen een stuk harder. Deze had echter wel een mooier boeket!

Back
Bovenaan