Shock Syndrome

Och wat een prachtige cake is dit weer van Zena. Blijft mooi lang hangen in de lucht. Zekerweten 20 euro waard. :-)

Er is blijkbaar een crackling mine toegevoegd aan dit product. Daarnaast vind ik de uitwerkingen in deze video minder vol overkomen dan bij de cake die tijdens de demo is geschoten.

Ik vond hem juist heerlijk rustig zo zonder crackling, af en toe een knalletje...
Doet wel wat af aan het product imho, maar de rest is nog steeds gewoon goed :)

Volgens Vuurwerkjournaal.nl zit er maar 240 gram kruit in, dus gewoon 15 gram per schot. Bij meerdere producten heb ik al gezien dat het kruitgewicht lager licht.

denk dat iemand daar fouten zit te maken; "Omschrijving: 25 gram per tube, schokkend!"
Dat zal inderdaad zo zijn, maar bij meerdere producten heb ik al gezien dat er volgens Vuurwerkjournaal.nl minder kruit inzit dan wat bijvoorbeeld hier op VWC wordt aangegeven zoals Nightfall en Beast van Herlat.

Mooie cake! Lekkere felle mines.

Maar dat ik nou kan zeggen ik zie dat er 25 gram per shot in zit. Nee

Wel super mooie effect zeg,die cracklingmine past er niet echt bij maar het is niet storend of zo.

Nou ik vond ook deze in één woord: geweldig! Je moet er van houden dat hij maar 1 effect heeft, maar de boeketten zijn stuk voor stuk van geweldige kwaliteit. De crackling mine had van mij ook weg gelaten mogen worden, werd er zelf wel door afgeleid. Een golden strobe tail of golden blink mine was passender geweest, zodat van onder tot boven een glitterend geheel te zien is.

Is dat belangrijk als de cake zo presteert als op bovenstaande film?
Maar zover ik weet is deze 25gram per shot dus 400gram

Mooie kleur goud. Goede blink. Maar in het echie iets minder dan de eerste productfilms van een paar maanden terug. Niet heel duidelijk te zien dat het om 25 gram per schot gaat. Burst is wel zwaar!

Back
Bovenaan