Pyroclastic
VWC lid
Ik heb nee gestemd. Niet omdat de wet is wet, maar simpelweg omdat dit in Nederland verkeerd gaat aflopen door onverantwoord gebruik.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Nee-stemmers hebben ook geen sluitende motivatie, alles is te weerleggen.Ja stemmers hebben geen sluitende motivatie, alles is te weerleggen.
Nee-stemmers hebben ook geen sluitende motivatie, alles is te weerleggen.
Slecht argument, dude!![]()
Ik duidelijk nee.
Het verbaasd me wel hoeveel mensen er wel ''Ja'' hebben geantwoord. (40% nu)
Ik denk ook dat vele van deze mensen denken dat ze weten waar ze mee bezig zijn. Vaak hoor je dan; Ja ik schiet ze op een veld of open omgeving en doe dat zelf elektronisch. En dan denken ze er verstand van te hebben? Ze waren alleen wel even vergeten dat ze die dingen een paar maanden in huis hebben liggen. Maarja daar staan ze niet bij stil. Want als je met gezond verstand denkt kan je dat niet doen. Je bent immers voor helemaal niks meer verzekerd op dat moment. Over het laatste valt wel te discussiëren.
Daarom zeg ik nee.
Ooh nee, heb jij het topic al gelezen dan? Dude!
Ooh nee, heb jij het topic al gelezen dan? Dude!
Dude, wat denk je nou zelf?
Als er een freak is die ja gestemd heeft denken ze wel 2 keer na voordat ze volmondig hun verhaal vertellen![]()
Jij vergeet dat de politie ook mee zit te kijken!
Ik begrijp donders goed waarom de ja stemmers geen antwoord willen motiveren ....