Shanghai

Pyroguy

VWC lid
Artikelnummer: PGF-I-19-2
Artikelnaam: Shanghai
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 427,5 gram
Aantal Schoten: 19
Effectomschrijving: Silver spinner to color strobe.
Tijdsduur: 15 - 17 sec.
Stijghoogte: ...
Afmetingen: 30 mm tubes, 17,5 cm hoog
Kartoninhoud: 6/1
Richtprijs: € 24,95

Shanhai.png

Laatst bewerkt door een moderator:
Inderdaad, spinner is niet heel bijzonder, ik zie het meer als een leuke extra toevoeging.
Vind hier de effecten ook groot en vol overkomen, ook de prijs vind ik hier weer prima.

Vanavond gezien op de demo bij Kuiper. Schitterende cake die er dit jaar bij gaat komen.

Hierbij dan ook mijn film, geschoten bij Kuiper:

Mooie spinner, met daarna een prima boeket :) Lekker goed gevuld ook. Zeker een uitstekende cake voor 25 euro.

Een van de betere blokjes met spinners. In de vooravond 2 in V-shape geschoten met daarachter een Yellow River, wat een geweld om 18:00 :D

Ik hoop dat de boeketten op de video wat minder overkomen dan in het echt want als ik op de video afga vind ik het boeket erg tegenvallen hoelang ze branden

Ik hoop dat de boeketten op de video wat minder overkomen dan in het echt want als ik op de video afga vind ik het boeket erg tegenvallen hoelang ze branden

Ze branden niet enorm lang, maar heerlijk gevuld. Daarnaast dikke tails, groot boeket, perfecte vorm elk schot weer, goede kleuren etc. Als je een blokje zoekt met spinners en boeket weet ik mijn keuze.

Snap niet waarom dit topic zo leeg is. Had er 5 in mijn 12uur show, wat een prachtbak!! Komend jaar weer!

Kylin en Shanghai lijken heel veel op elkaar. Beiden spinning tails naar boeket. Iemand een mening over welke van de twee beter is als je zou moeten kiezen? Ik kan nergens een straatfilm van de Shanghai vinden.

Kylin heeft echt een spinner die alle kanten op gaat, terwijl Shanghai meer een spinning tail heeft die recht om hoog spint. Zelf vind ik de Shanhai mooier. Vooral de laatste batch die een stuk betere blink heeft dan de eerdere batch.

Drie stuks! Eerst eentje en vervolgens twee tegelijk. Gigantische effecten en er kwamen echt dikke klappen vanaf. Dikke aanrader als je deze nog ergens kunt scoren.

Ziet er ontzettend goed uit op bovenstaande video. Vier jaar terug zelf ook per 5 geschoten, ongekend grote effecten en strakke spinners. Wanneer deze nog ergens opduikt zou ik niet twijfelen.

Wat een verschil in de 2 bovenstaande films. Op het eerste filmpje een rommelige cake die mij totaal niet trekt en op het laatste filmpje is het echt een topper en zou ik hem direct op de lijst zetten. Alleen al het tijds verschil is enorm.

Wat een verschil in de 2 bovenstaande films. Op het eerste filmpje een rommelige cake die mij totaal niet trekt en op het laatste filmpje is het echt een topper en zou ik hem direct op de lijst zetten. Alleen al het tijds verschil is enorm.

Post 16 lijkt me niet de shanghai, maar de Kylin.

Back
Bovenaan