Shanghai

Nu ik nog eens goed kijk zou dat wel moeten ja. Vond er al zoveel verschil in zitten en dat ben ik niet gewend van Pangu.

Drie stuks! Eerst eentje en vervolgens twee tegelijk. Gigantische effecten en er kwamen echt dikke klappen vanaf. Dikke aanrader als je deze nog ergens kunt scoren.

Op basis van deze video zojuist aangeschaft. Dat wordt genieten! Hele dikke spinners, gigantische boeketten. En de opbouw, eerst 1 dan 2, vind ik ook geniaal!

Op basis van deze video zojuist aangeschaft. Dat wordt genieten! Hele dikke spinners, gigantische boeketten. En de opbouw, eerst 1 dan 2, vind ik ook geniaal!

Wat een verschil met hoe hij overkomt in het filmpje wat ik destijds plaatste zeg, daar was hij behoorlijk mager en nu is hij mega vet. En waar heb je deze beauty dan kunnen scoren dan :angel:

Afgelopen oud en nieuw heb ik nog een ander mooi pangu potje met draaikolk vooraf aan het boeket gezien. Weet iemand de naam van dit artikel?

blijft toch een geniale cake, en eigenlijk geniale serie van Pangu. No-nonsense 19, 25 en 36 shots cakes, perfect uitgevoerde boeketten, en voor zeer strakke prijzen.

Volgens mij waren die pangu cakes ook een van de weinige producten die men blindelings elk jaar kocht. Yellow River, Shanghai, etc etc. Goeie ouwe tijd

Drie stuks! Eerst eentje en vervolgens twee tegelijk. Gigantische effecten en er kwamen echt dikke klappen vanaf. Dikke aanrader als je deze nog ergens kunt scoren.

Heb hier nog 2 stuks van staan, vorig jaar gekocht maar niet afgestoken vanwege het slechte weer..

Hopelijk dit jaar beter weer ben namelijk heel benieuwd hoe deze is, op het filmpje dat bassiefirework hierboven heeft gepost ziet het er in ieder geval heel goed uit .

Back
Bovenaan