Shanghai Detonator [Uitloop]

hmm kijkduin is niet echt in de buurt maar ben wel erg benieuwd!
Ga tog even kijken of ik 14 jullie in kan plannen.
want china red staat wel hoog op me verlang lijstje.. met deze cake boven aan:D hehe.

hmm kijkduin is niet echt in de buurt maar ben wel erg benieuwd!
Ga tog even kijken of ik 14 jullie in kan plannen.
want china red staat wel hoog op me verlang lijstje.. met deze cake boven aan:D hehe.

Wij hebben van onze China Red artikelen vorig nergens demo's geschoten dus het was voor iedereen een verrassing wat hij kocht of kreeg.
Alleen de China filmpjes waren er. En die zijn altijd mooi want daar waait het bijna nooit.
Nu maar hopen op mooi weer met weinig wind.

Ik kan niet wachten om hem weer te zien, met oud en nieuw had ik hem ook en het was echt een spektakel, maar de wind moet wel enigzins meewerken.

Nu maar hopen op mooi weer met weinig wind.

Er stond idd mega harde wind helaas en alles waaide bij mij het dak over.
maar dit was idd een prachtige bak zoals alles wat ik had van chinared.

Ben dan ook benieuwd wat voor mooie producten er bijkomen dit jaar.

Dit was Vanavond bij Ano tog wel de cake!
Kwa grote kwa brand duur en kwa kleur kwam deze cake boven alle andere cake's uit.
Een parel eerste klas!!

Dit was Vanavond bij Ano tog wel de cake!
Kwa grote kwa brand duur en kwa kleur kwam deze cake boven alle andere cake's uit.
Een parel eerste klas!!

Kan je iets van een vergelijking maken tussen de Dragon Willow en deze? Vind beide wat overdreven namelijk.. Maar wat nou doorslaggevend moet zijn weet ik ook nog niet echt...

Ja dat kan ik.
Ik heb me vergist in de cake..
Mijn enthausiastme kwam puur van de Dragon Willow.
Mijn sorry.

helaas kon ik deze niet toevoegen aan mijn collectie maar zal zeker dit jaar in mn lijst staan!!

geweldige cake

Ik had hem weer dit jaar, en hij was weer top! Mooi tempo zat er in, lekkere knallen en de effecten bleven lang hangen ondanks de wind. Nog steeds een toppertje!

Dit was echt een van de toppers bij de demo van CR, gouden palmen/willows met aan het eind een prachtige blauwe "tip", zilveren uitspattingen met een lichte crackling en in een zeer strak tempo geschoten zodat de lucht continue gevuld blijft. Prijs vind ik voor mij persoonlijk te hoog en ik vind het jammer dat CR producten nooit ergens met een goede korting te koop zijn aangezien de heren van CR daar duidelijk onderlinge afspraken over hebben gemaakt wat natuurlijk heel goed te begrijpen is als je een complete eigen lijn importeert.

Back
Bovenaan