Shaking Shaggy

Ik zie hem nu staan bij de zuiderburen, dus ik ga er van uit dat ze inmiddels al bij winkeliers geleverd zijn. Echter is deze nergens in Duitsland geschoten bij winkeldemo's / testschieten, in tegenstelling tot veel andere nieuwe Mania producten die al wel daar geschoten zijn.

Ik bedoelde bij NL-winkeliers en dat je daarom niks kan vinden. Kan ook zijn dat deze in 1 van de vele containers zaten die in januari en februari pas zijn binnengekomen.

Ik bedoelde bij NL-winkeliers en dat je daarom niks kan vinden. Kan ook zijn dat deze in 1 van de vele containers zaten die in januari en februari pas zijn binnengekomen.

vuurwerk tilburg heeft hem en de winkel in poppel van heeft hem op voorraad

Ik vind hem alsnog aantrekkelijk vanwege het aantal schoten en de aanbod prijs 2021 van €15 dus het kan wel een leuk potje zijn.

Deze viel me helemaal niet tegen, goede salutes met goede druk en zeker voor het kaliber. Hij deed me erg denken aan de Aftershock Color Insinaty. En dan heb je bij deze nog lekker veel schoten en voor weinig geld. Leuk voor volgend jaar om per meer te schieten. Met al die salute cakes die verdwijnen is dit misschien wel de gene om in de gaten te houden als je nog een ramprojectje wilt schieten. Komt op de wishlist voor volgend jaar.

Had lage verwachtingen van deze cake maar vond hem verassend goed! Burst was prima en het tempo is goed!
Hier mijn straat video
.

Deze beviel me zeker wel.
Knal was zeer prima, en de prijs ook.

Deze keer 2x tegelijk, later komt er nog een video met 9x tegelijk samen met 4X Delicious Thunder van Rubro.

Dit was toch wel de verrassing van de avond. Gezien het kaliber had ik hier niet heel veel van verwacht, maar de burst was serieus goed. Leuke white strobe mine en een prima tempo. Echt een prima knalcake om de avond mee te beginnen of om in meervoud te schieten in een project. Absoluut een aanrader.

Back
Bovenaan