Shaft

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1440
Artikelnaam: Shaft
Netto Kruitgewicht: info volgt
Aantal Schoten: 12 schots
Effectomschrijving: 12 schots cake met moving stars: een zeer uniek effect waarbij de sterren die gelanceerd worden geheel hun eigen weg zoeken in de lucht!
Tijdsduur: info volgt
Stijghoogte: info volgt
Richtprijs: 12,95
O.a. verkrijgbaar bij: Vuurwerkland.nl

wolffvuurwerk_1440_shaft.jpg

Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en
bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
effect klinkt idd erg goed, ben benieuwd hoe dit uitgevoerd zal worden, misschien een fish achtig effect

Denk dat met "moving stars" go-getters worden bedoeld.
Die zijn ook terug te vinden in de cake Moving Stars van Wolff.

Leuke cake, felle rode en groene tails die hoger in de lucht opeens een andere kant uitvliegen. Alsof ze worden weggeblazen! Leuk effect! Al vind ik €12,95 iets te hoog voor deze cake. Al zou ik niet weten hoeveel het zou kosten om dit effect te maken!

Ik denk gelijk aan "Swimming Stars" :cool:

Net ook de andere cakes bekeken, echt prachtige labels. Uiteraard ook benieuwd naar de films.

Altijd leuk de go getters effect en zo te zien is die ook goed afgewerkt en deze cake.

Ik vond deze pot echt geweldig! Heel heldere kleuren en ze komen lekker hoog! Inderdaad zijn dit weg zoevemde sterren heel apart!

als je kijkt naar naar de moving stars van de full loaded collectie dan weet je precies wat er bedoeld wordt.
Geloof me, dat is echt vet om als standalone te schieten. Gewoon ff genieten van het mooie werk.
greetzzz

Vond persoonlijk dit echt een top bak. Nog niet eerder gezien en voor die prijs kan je hem niet laten staan. Gaat zeker een topper worden.

Ik word er eerlijk gezegd niet zo warm van. Wel leuk om weer eens iets nieuws te zien, maar tis in mijn ogen niet veel meer dan een rom.kaars 2.0, misschien 3.0...

Gezien de simpliciteit van dit effect, vind ik een prijs van 3,95 meer op zijn plaats.

Persoonlijk denk ik ook dat dit product met een andere constructie meer waarde voor de consument heeft, dan dat het in deze vorm doet. De ronde vorm laat onnodig veel ruimte vallen in het midden en draagt bij aan het formaat van dit product. Je betaalt eigenlijk voor de vorm, niet meer dan dat.

Maak er een compacte 25 of 36 schots versie van en de prijs van 12,95 is meer gerechtvaardigd plus dat je product écht voor consumenten een meerwaarde heeft.

Heb deze gisterenavond live gezien, en ik verzeker je dat ie zijn prijs dubbel en dwars waard is. Zo mooi helder van kleur en fantastische go getters nog nooit eerder gezien.

Ik vind dit echt een heerlijk product:
Waarom? Ik was al gecharmeerd van de moving stars uit de full loaded collectie, alleen had deze ook nog "gewone"boeketten erbij. Nu is er een pot met alleen maar go-getters. Dit vraagt er gewoon om dat ze in een projectje gestopt worden met een rustig thema.
Ik word hier wel blij van.
De prijs? tja, ik heb geen idee wat het effect kost. Ik fix wel ergens korting en dan komt het helemaal goed.
greetzz

Back
Bovenaan