Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Geweldig effect zeg! Mischien pakken we er eentje mee,![]()
Leuk te combineren met één van de tientallen tailbakkies van Wolff! Lijkt dat ook nog watOf met dat crossettebakje van ze (naam kwijt).
3x besteld! Geweldig geluidje!
Na het zien het 1ste filmpje dacht ik, wat een prut cake zeg, waarom doet iedereen hier zo enthousiast over?
Maar na het zien van het filmpje van Vwbieb staat deze op mijn lijstje.
Leuk om te combineren met een wasp/hummer cake, maar ik ben bag dat de hummers het go getter geluid gaan overheersen.
(Achter elkaar doorlonten is ook leuk.)
Ik snap niet helemaal waarom iedereen nu zo enthousiast deze cake.. Vorig jaar was dit effect toch ook al te koop in de moving stars van wolff? Toen kreeg die niet zoveel positieve reacties...
Ik snap niet helemaal waarom iedereen nu zo enthousiast deze cake.. Vorig jaar was dit effect toch ook al te koop in de moving stars van wolff? Toen kreeg die niet zoveel positieve reacties...