Serious request.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ondanks dat t niet meer is wat t was staat hij hier over een week wel weer de hele week aan...t heeft toch altijd wel iets

Vond dit jaren geleden altijd heel leuk, maar tegenwoordig een beetje in de vergetelheid geraakt naar mijn idee. Jammer, maar er zijn genoeg andere dingen in deze maand gelukkig

Wellicht dat hij dit jaar weer eens aan gaat. Kijken of het de sfeer weer een beetje kan evenaren.

Probeer het de laatste jaren elke keer weer om de feeling van jaren terug te krijgen. Helaas pakt het mij niet meer. Vroeger stond het constant aan en zelfs bang om leuke momenten te missen.

Natuurlijk geven we het dit jaar weer een kans.

Nog een weekje tot kerst, zometeen start het glazen huis, ben benieuwd naar de sfeer de komende week.

Het is weer begonnen, en ik moet zeggen dat het er goed uitziet allemaal. Mooi plein, erg sfeervol. Ook de DJ's zijn oké dit jaar, met in elk geval een flinke bak chemie samen.

Tenslotte is het doel (ALS) een heftige. Wij maken ons druk om kooien, afkeur, de weersvoorspelling op de 31e, etc etc. De verhalen van mensen met ALS maken dat ineens bijna infantiel.

Het is weer begonnen, en ik moet zeggen dat het er goed uitziet allemaal. Mooi plein, erg sfeervol. Ook de DJ's zijn oké dit jaar, met in elk geval een flinke bak chemie samen.

Tenslotte is het doel (ALS) een heftige. Wij maken ons druk om kooien, afkeur, de weersvoorspelling op de 31e, etc etc. De verhalen van mensen met ALS maken dat ineens bijna infantiel.

Pfff precies wat je zegt....t relativeert wel weer ff zeg als je die mensen ziet die ALS hebben...

Zeker zo ja, waar maken wij ons dan druk om he.

Maar heb het er nu ook 10min op staan, ziet er tog wel sfeervol uit. Eens kijken of we hier wat meer van kunnen zien dan de afgelopen dagen.

Zeker zo ja, waar maken wij ons dan druk om he.

Maar heb het er nu ook 10min op staan, ziet er tog wel sfeervol uit. Eens kijken of we hier wat meer van kunnen zien dan de afgelopen dagen.

Dat moet toch lukken, de afgelopen dagen was er niets.

Heb het ook maar een keer op gezet, zo te zien hebben ze het groter aangepakt als vorig jaar.

Vorig jaar was de locatie helemaal ruk...als ze hem iets verderop op de hof hadden gezet tussen de kroegen in was de sfeer al veel beter geweest..

Vorig jaar was de locatie helemaal ruk...als ze hem iets verderop op de hof hadden gezet tussen de kroegen in was de sfeer al veel beter geweest..

Klopt ja, daar stonden ook nauwelijks mensen voor het huis... Wat een aanfluiting was dat en totaal niet vermakelijk om naar te kijken.

Net even wezen kijken bij het glazen huis. Wat een drukte en mooie sfeer hangt daar. Deze week een keer snachts kijken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan