Serious request.

Status
Niet open voor verdere reacties.
De tijd vliegt echt als ik me nu pas besef dat dit alweer begonnen is. Laatste dagen zit ik gekluisterd aan de Q-music Escaperoom. Geen goed doel of geld aan verbonden maar wel een heel vermakelijk stuk radio met (veel) kerstsfeer. Er zitten ook bekendere gezichten zoals Mattie Valk, Bram Krikke, Domien Verschuren en Kai Merckx.

Las vandaag pas voor 't eerst dat er dit jaar weer een glazen huis is. Is volledig langs mij heen gegaan. Wellicht toch nog eens kijken komende week.

Las vandaag pas voor 't eerst dat er dit jaar weer een glazen huis is. Is volledig langs mij heen gegaan. Wellicht toch nog eens kijken komende week.

Er is plek zat bij het huis zelf. Het is vrij rustig daar.
Ik kijk het lekker live op kanaal 81 op TV.

Jaren terug was het nog leuk te kijken dit, heel wat uurtjes gezien via livestream.
Magie is compleet weg. Ik ga in ieder geval niet kijken meer.

Heb ook al jaren niet gekeken, maar nu staat het al een tijdje op. Vind het tog wel weer sfeervol.

Ondertussen wel wat van gekeken en geluisterd, met name naar Coen & Sander die zich er zo voor inzetten. Het haalt het bij lange na niet bij de top jaren, maar het lijkt toch prima weg.

Het is inderdaad niet meer wat het geweest is maar ik heb weinig zin om melancholisch te doen of om het daarom maar af te zweren.
Ik volg het met een frisse blik en geniet er naarmate de week vordert steeds meer van.
Toch een leuke opwarmer voor de :kerst: en de rest.:yes:

Ik vind het juist wel een prima sfeer hebben. Het is niet meer wat het geweest is en dat kan ook niet, maar met deze lui is het goed te doen en er zit toch ook aardig wat sfeer in. Luister en kijk het wel veel, top.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan