Serious request.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het onderwerp van dit jaar is sinds vandaag volgens mij ook bekend.

Dit jaar komt 3FM Serious Request samen met het Wereld Natuur Fonds in actie voor de ernstig bedreigde regenwouden van Zuid-Amerika. Regenwouden die als een groen schild voor de aarde dienen en beschermt tegen klimaatverandering. In de week voor kerst (van 18 t/m 24 december) wordt er vanuit Amersfoort 24 uur per dag live radio gemaakt en kun jij voor een donatie aan het WWF een plaatje aanvragen of in actie komen. Doe je mee?

:rolleyes: Dit jaar gaan we iets redden wat al bijna helemaal weg is.

Vorig jaar toch nog best wel wat naar gekeken in de late uurtjes, kijkt lekker weg, maar het haalt het op geen enkel vlak bij het glazen huis van jaren terug. De fragmenten zijn super sfeervol, maar het is toch jammer dat het er niet meer op die manier is. Maar goed, de radiozender wordt hier ook al jaren niet meer geluisterd, was toen ook vaste prik.

Toch zeker weer benieuwd naar dit jaar, de sfeer met name.

Het is inderdaad niet meer geweest zoals vroeger..... daarnaast is het zonder Coen en Sander en Gerard Ekdom al niet meer geweldig

Laatst bewerkt:
ben toch weer benieuwd hoe het gaat worden....en als er een lockdown is word lastig om dan langs te komen:D

ben toch weer benieuwd hoe het gaat worden....en als er een lockdown is word lastig om dan langs te komen:D

Er is (nog) helemaal geen sprake van een lockdown joh. Zal wel een QR-hek omheen gaan, en dan is er niets aan de hand om dat huis heen.

Toch wel weer benieuwd naar hoe ze deze keer het Glazen Huis gaan vormgeven. Klinkt al een stuk beter dan die nietszeggende looptocht!

Goed nieuws denk ik zo. Wel heel benieuwd hoe ze dat gaan inrichten, maar als het weer een beetje hetzelfde was als de goede jaren ga ik zeker weer kijken. Nu weer goede dj’s erbij en het wordt weer een succes.

Wat een trieste vertoning weer... als ze iets doen doe het dan voor in Nederland en niet daarbuiten!

Wat een trieste vertoning weer... als ze iets doen doe het dan voor in Nederland en niet daarbuiten!

In dit geval gaat het natuurlijk ook ons aan. Maar los daarvan; waarom moet 3FM van jou iets doen aan een Nederlands probleem? Je hoeft toch niet te doneren? En je hoeft ook niet naar 3FM te luisteren? En nog belangrijker: ze mógen toch mensen, dieren of de natuur helpen als ze dat graag doen?

In dit geval gaat het natuurlijk ook ons aan. Maar los daarvan; waarom moet 3FM van jou iets doen aan een Nederlands probleem? Je hoeft toch niet te doneren? En je hoeft ook niet naar 3FM te luisteren? En nog belangrijker: ze mógen toch mensen, dieren of de natuur helpen als ze dat graag doen?

Alleen hoor je dat gezeik weer de hele dag op radio op tv.
Want elke eikel in de media moet en zal er weer aandacht aan geven.

Ik ben blij te horen dat het glanzen huis weer komt. Hoe of wat geen idee nog, maar dat er weer een huis komt is top. Vermoed zo maar dat ik er de nodige uren naar zal gaan kijken.

Dat lopen gaan ze niet meer doen, het glazen huis komt terug!

Fijne beelden in die trailer overigens, het is heel jammer dat dat nooit meer zo terugkomt. Wel benieuwd naar dit nieuwe concept en hoe het gevierd mag worden erbuiten, hopelijk toch weer een mooi feestje mogelijk.

Ik vind de beelden toch wel weer ouderwets lekker………alleen zo jammer dat geen publiek mag staan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan