Serious request.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een verschil met de top jaren van Serious request zeg. Die tijden gaan we helaas niet meer beleven denk ik, erg zonde, want wat een sfeer was het altijd om naar het glazen huis te kijken.

Heb het zeker gemist, en dit alternatief ook gewoon 0,0 meegekregen, zonde gewoon.
Had beter Brussel kunnen gaan kijken dus, is een geslaagde actie geweest zeg.

Toch jammer, heb 1 keer een samenvatting savonds gekeken. Is ook geen handig tijdstip zo laat, ze zijn het bij 3fm echt kwijt. Zijn te eigenwijs. Met het vertrek van de grote djs giel, michiel, coen en sander, ekdom, stenders etc is het ook niet zo gek. Dan ben je aan het verjongen om het verjongen, je moet wel balans hebben. De muziek vind ik vaak ook teveel op rock gericht, over het algemeen niet de populairste stroming onder de jeugd. Stubru is mijn vaste zender, zeer gevarieeerd qua muziek em schromen ook niet om midden op de dag dikke houseclassics te draaien ofzo.

Ik heb bijna niet naar gekeken. Want het was visueel niet aantrekkelijk om te kijken. Ik heb wel veel geluisterd en dat was best leuk. Als je niet keek en luisterde was de sfeer wel aanwezig. Veel meelopers met goede acties en vehalen. Heel veel leuke muziek. Slechte radio was het niet.

Zoiets als de warmste week en ook de top 2000 werkt veel beter omdat het leuk is om de reactie van de mensen te zien. Zet een goede plaat aan en iedereen gaat los. Dat willen mensen bekijken. Niet die verotte lijdende gezichten van strompelende dj's.

De grootste fout was ook dat de dj's tijdens reclame en liedjes de hele tijd te zien waren. Er was gewoon niks anders. En waar ze tijdens hun praatje nog wel vrolijk kijken doen ze dat tijdens de reclame niet. Echt ontzettend slechte televisie.

Ik denk dat ze dit niet nog eens op alleen maar deze manier moeten doen. Er is gewoon een vaste feestlocatie nodig waar mensen naartoe komen. Wat mij betreft nemen ze zo snel mogelijk de warmste week over.

Die Warmste Week van StuBru kende ik niet, volgend jaar maar eens op richten. Nu Top2000 lekker nonstop in de vrije tijd :)

Kunnen ze niet combineren met de top 2000?
Elk jaar in een glazen huis vanuit een andere stad de top 2000, kan je mooi combineren met 70’s/80’s/90’s feesten in de stad en quiz’jes in de kroeg. En dan koppelen aan een goed doel. T’is maar een idee.
Dat top 2000 café is leuk maar er valt nog veel meer uit te halen. Mediapark is verder niet echt een inspirerende locatie..

Kunnen ze niet combineren met de top 2000?
Elk jaar in een glazen huis vanuit een andere stad de top 2000, kan je mooi combineren met 70’s/80’s/90’s feesten in de stad en quiz’jes in de kroeg. En dan koppelen aan een goed doel. T’is maar een idee.
Dat top 2000 café is leuk maar er valt nog veel meer uit te halen. Mediapark is verder niet echt een inspirerende locatie..

AUB de top2000 lekker laten voor wat het is !
Draait om de muziek en niet om het gebeuren er omheen wat mij betreft.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan