Serious request.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja jammer. En aan de andere kant ook niet. Eerder begrijpelijk. De laatste tijd ging het achteruit. Zonde voor de mensen die er wel naar uit keken en het helemaal volgende maar ik ben er niet heel rouwig om.

Aj, dat vind ik tog wel erg zonder om te lezen. Hoewel het hard achteruit ging de laatste jaren keek ik er nog wel geregeld naar. Zeer benieuwd met wat ze nu gaan komen dan.

Ik vind het eigenlijk nog best leuk!

Als ik nog een plaatje aan mag raden om aan te vragen:

Verder gaat Kerst met de fam van Merol ook wel lekker en ik kwam haar tegen in de moshpit van de jeugd van tegenwoordig is ook gaande :yes:

Sorry hoor maar er luistert toch geen hond met naar dat 3FM? (2,5% marktaandeel) En maar belastinggeld in blijven pompen. Onbekende en vooral slechte DJ's en een grabbelton aan muzieksoorten helpen dat zinkende schip ook niet echt.

Deze (rare) actie ook weer, bijna aandoenlijk om het te zien.

- Just my 2 cents

Sorry hoor maar er luistert toch geen hond met naar dat 3FM? (2,5% marktaandeel) En maar belastinggeld in blijven pompen.

Deze "ziekenhuiszender" is stervende en heeft "ons" maar liefst 15 miljoen euro extra aan geld gekost. Ooit was het marktaandeel zelfs 12%.

Schrikbarend.

Ik las net even de openingspost.. Schijnbaar heb ik voor het laatste actief geluisterd in 2010.
Daarna is het altijd wat gezellig achtergrondgeluid geweest. Ondanks de onbekende DJs wel altijd een keer langs willen gaan, maar dat is er nooit avan gekomen.

En met het nieuwe concept verliezen ze mij alleen maar meer. I'm out

Ik vind het lekker verfrissend. Het glazen huis werd meer en meer een poppenkast. Ze komen er nu in ieder geval weer aan toe om muziek te draaien. Hier staat het aan!

Heb er ook nog niets van gezien, het trekt me helaas niet meer. Maar wat een uren heb ik ernaar gekeken zeg, prachtige tijden waren dat.

Ik woon in de buurt van Groenlo. Was vanmorgen optijd wakker, leek wel kruitstress te hebben, dus dacht: laat ik eens richting de route rijden. Op de radio hoorde ik dat ze Eibergen al uit waren, dus tsja, zoeken naar een naald in een hooiberg. Dan maar de route vanaf Groenlo terug rijden en waarempel, reed ik tegen de stoet aan. Mocht er niet langs, dus maar wachten tot ze voorbij kwamen. Jemig wat een productie is dat per loopgroep. Satelliet wagen, regie wagen, EHBO wagen, politie, verkeersregelaars, organisatie auto. Wel apart om te zien hoor. Heb nog een sleutelhanger en sticker van ze gekregen haha.

Ik vind het lekker verfrissend. Het glazen huis werd meer en meer een poppenkast. Ze komen er nu in ieder geval weer aan toe om muziek te draaien. Hier staat het aan!

Hier ook! Meer muziek dan andere jaren en dat bevalt me wel. Lekker tijdens het werken aan de laatste VWT prijsvraag luisteren, heerlijk. Had van tevoren wat twijfels, maar ik geniet er weer van. Komende dagen weer veel proberen te luisteren.

Ook als je niet kijkt of luistert. Het is maar een 10tje om knalplanga aan te vragen! Dan steun je 2 tot 4 goede doelen in 1 keer! Aandacht voor de knalplanga en centjes voor de actie(s) van het rode kruis :handsup:

Zat nog te denken welke plaat ik aan ga vragen, maar wordt denk ik knalplanga inderdaad, bedankt voor de tip! Hij komt al zo nu en dan voorbij, goede zaak.

Toch jammer dat het huis weg is, ondanks het misschien niet helemaal hot meer was bracht het zeker extra sfeer met zich mee!

Toch jammer dat het huis weg is, ondanks het misschien niet helemaal hot meer was bracht het zeker extra sfeer met zich mee!

Glazen huis was zeker een leuk sfeertje, maar ja geen luisteraars is ook geen publiek. Was tenenkrommend stil elke dag daar bij dat huis vorig jaar. 3FM is in deze samenstelling ook gewoon kansloos

De actie heeft 1,3 miljoen euro opgehaald --> klik

Ik denk dat 3FM met dit bedrag en de nieuwe actie niet mag klagen. Ik heb er 0,0% van meegekregen en het heeft me zoals velen niet getrokken zoals het glazen huis wel deed.

Ik persoonlijk heb 't glazen huis wel gemist. Gelukkig hadden we nog de warmste week in belgië van studio brussel, die een enorm bedrag van ruim 17,2 Miljoen euro hebben opgehaald.

Dikke tip voor iedereen volgend jaar om dat te volgen, ben er zelfs nog heen gereden (+2uur) om een kijkje te nemen en was zeker de moeite waard.

Hoogtepunten van vorig jaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan