Serious request 2.0 (Missie 538)

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Bijna één miljoen Nederlanders leven onder de armoedegrens en hebben daardoor niet genoeg geld voor eten. Door de coronacrisis wordt dit probleem alleen nog maar groter. De voedselbanken van Nederland helpen deze mensen door ze tijdelijk te voorzien van voedselpakketten, maar dat is niet genoeg. Daarom komt Radio 538 in actie. In december hebben wij maar één missie: zoveel mogelijk mensen helpen! Doe je mee? ��

DIT IS HET PLAN!

In de week van 14 t/m 18 december gooien we de complete programmering om. Samen met de vrienden van de shows, artiesten, collega’s voor én achter de schermen en ambassadeurs van de voedselbank, gaan de 538-dj’s o.a. leuke, gekke, bizarre en grappige uitdagingen aan om zoveel mogelijk geld op te halen voor de voedselbank. Daarnaast gaan ze het land in, op zoek naar mooie en bijzondere verhalen.
KAN IK OOK IETS DOEN?

Jazeker! In ruil voor een donatie bepalen niet de dj’s, maar jij en andere 538-luisteraars een week lang onze playlist. Daarnaast kan iedereen met een goed idee of initiatief om de actie te versterken zich binnenkort aanmelden via 538.nl/missie!
Heb je nu al een vraag over Missie 538? Stuur ‘m in via [email protected]!

2020-538-Missie-538-header-home-828x791px-2.jpg

https://www.538.nl/missie-538/missie-538-radio-538-in-actie-voor-de-voedselbank

Hoorde het vanmorgen op de radio. Leuk! Ben benieuwd. Vind het goede doel nu al 20x beter dan die van alle SR edities voorheen. Houd het geld lekker in eigen land.

Ben benieuwd, zal het tegen die tijd eens gaan volgen. Luister normaal in de auto naar kantoor 538 mja... met thuis werken is dat ineens weg :p

Abeter goed gejat dan slecht verzonnen.

Goed dst ze zich in zetten voor een doel, maar mijn radiostation is het niet.

Ik ben ook wel benieuwd wat ze er van kunnen maken. Hoop eigenlijk niet dat het een directe kopie word.

Ontzettend gaaf idee dit vanuit 538. Éen van de betere goede doelen die er te steunen zijn. Enorm triest dat dit nodig is in Nederland, maar mooi dat er nu ook eindelijk geld word ingezameld voor verborgen armoede in Nederland. Ik ga 't volgen!

Zeer benieuwd hoe dit uit gaat pakken. Ze willen het iig ieder jaar gaan doen, kan dus een mooie nieuwe traditie worden. Mooi en goed doel ook.

Als ze Sander en Ramon weer herenigen en samen de cheques laten ophalen dan hebben ze gegarandeerd succes:yes:

Misschien leuk om als VWC ook een liedje aan te vragen...

Dit initiatief spreekt mij al een stuk meer aan dan al die bodemloze buitenlandse projectjes waarmee Serious Request de laatste jaren op de proppen komt.

Het geld blijft nu mooi in eigen land, bij de mensen en gezinnen die het goed kunnen gebruiken.

Ik ben heel benieuwd hoe dit gaat lopen, ben wel erg blij dat er eens gekozen word voor ons eigen land :wink: enige mega nadeel is dat ik hier in de regio in de auto totaal geen 538 kan ontvangen en ze daarom gewoon niet lief vind haha

Als ze Sander en Ramon weer herenigen en samen de cheques laten ophalen dan hebben ze gegarandeerd succes:yes:

Misschien leuk om als VWC ook een liedje aan te vragen...

Als dat toch mogelijk zou zijn, om Ramon één dagje mee te laten lopen met Sander.. schitterende beelden zullen dat worden!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan