Leuk dat ze dit nu ook bij 538 gaan doen op een wat andere manier.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
De DJ's van NPO 3FM gaan dit jaar niet wandelen voor het goede doel, maar laten zich van 18 tot en met 24 december opsluiten op Vliegveld Twente. Dat maakte de radiozender vanochtend bekend.
In 2012 was het Glazen Huis al eens in Enschede voor Serious Request. Destijds werd er bijna veertien miljoen euro opgehaald voor het goede doel. Sinds 2018 organiseert NPO 3FM in de week voor Kerst The Lifeline. Dit jaar was het de bedoeling om van Roermond naar Zwolle te lopen, maar corona gooide roet in het eten.
Van 18 tot en met 24 december verblijven de DJ's Frank van der Lende, Eva Koreman, Sander Hoogendoorn, Sophie Hijlkema, Rob Janssen en Wijnand Speelman in lockdown, op de evenementenlocatie van Vliegveld Twente.
Tegen betaling kan er een plaat worden aangevraagd voor het Rode Kruis. Dit jaar staat de actie in het teken van het coronavirus. Het geld dat wordt opgehaald wordt aangewend om hulpverleners in binnen- en buitenland te ontlasten. Vorig jaar werd er met The Lifeline 1,4 miljoen euro opgehaald.
Ik ben totaal geen 538 luisteraar en lees dit nieuws dus ook hier voor het eerst. Tof idee waar veel potentie inzit. Hoop dat het serieus request gevoel op een bepaalde manier mag terug komen hierin maar dat ze toch een 'eigen versie/sfeer' neerzetten.
Ik ga sowieso luisteren.
* zet radio alvast op 538 *
Iemand hier die het gevolgd heeft? Ondertussen loopt deze actie op zijn eind. Mij is het volledig ontschoten. Deze week helaas weinig tijd gehad om (bewust) 538 te luisteren.
Haha, dit valt voor mij in de categorie; "volgend jaar koop ik echt minder klein spul, en alleen maar boxen". Het loopt altijd net even anders.
Ik heb het ook gemist, zit helemaal in de SkyRadio vibe dit jaar, en wacht op de Top2000.
Iemand hier die het gevolgd heeft? Ondertussen loopt deze actie op zijn eind. Mij is het volledig ontschoten. Deze week helaas weinig tijd gehad om (bewust) 538 te luisteren.