Serious Gold

Toppertje van een pot inderdaad. Gaf gisteravond de Goud van Marijn het nakijken.
Doet me nog het meest denk aan de eerste versie van de Wolff van Schuurmans.

Hij is net zo groot als een silver salute en die heeft 36 schoten.
De boeketten waren hard en groot, vergelijkbaar met de boeketten van de oude ES. Maar wat een lomp groot ding voor een 10 schots pot :bonk:

Ben ik de enige die dit op is gevallen?

Ik heb hem niet gezien in de etalage, maar als jij dat zegt geloof ik het wel.
Zolang de effecten goed zijn en de prijs niet al te hoog heb ik daar verder geen problemen mee :p Volgens mij is het een omlabeling van Mystic Fire van Full Loaded, was die ook al zo groot?

Hij is net zo groot als een silver salute en die heeft 36 schoten.
De boeketten waren hard en groot, vergelijkbaar met de boeketten van de oude ES. Maar wat een lomp groot ding voor een 10 schots pot :bonk:

Ben ik de enige die dit op is gevallen?

Je moet wat he, wil je een ronde cake stabiel laten staan :p
Eigenlijk wel goed dat ie zo groot is. Ik heb hem 8x op m'n lijst staan voor de gouden finale van mn show. :)

De eerste bestelling is gedaan, waaronder 8x deze :p Nu is de kruitstress officieel begonnen! Deze wil ik als gouden finale schieten. Ik zit alleen nog te twijfelen tussen de volgorde.

2-6
1-2-5
4-4
8
Voorafgaand van de Serious Gold's schiet ik 1 maal de Fire Flower.

Wat zeggen jullie?

Laatst bewerkt:
8 ;) gewoon even heel die lucht volrammen, lijkt mij erg spectaculair, een goede afsluiter dus :)

De eerste bestelling is gedaan, waaronder 8x deze :p Nu is de kruitstress officieel begonnen! Deze wil ik als gouden finale schieten. Ik zit alleen nog te twijfelen tussen de volgorde.

2-6
1-2-5
4-4
8
Voorafgaand van de Serious Gold's schiet ik 1 maal de Fire Flower.

Wat zeggen jullie?

4-4 in fanshape gezet!:wink:

Ik heb hem niet gezien in de etalage, maar als jij dat zegt geloof ik het wel.
Zolang de effecten goed zijn en de prijs niet al te hoog heb ik daar verder geen problemen mee :p Volgens mij is het een omlabeling van Mystic Fire van Full Loaded, was die ook al zo groot?

Hey pyroguy
Ik heb de mystic fire 2 jaar achter elkaar gehad,weet niet meer precies de groote,maar volgens mij is dit een omlabeling ervan, want de mystic fire is ook serious gold:cool:!!!
En vlgns mij zaten er ook 12 in karton,en was de prijs ook iets van 16Euro.

Fantastische cake, gezien op de demo van Anovuurwerk en was gelijk verkocht.
Grote, mooie langdurende effecten met een echt harde burstknal, toppertje!
Helaas niet in mijn buurt verkrijgbaar:(

Wat is dat eigenlijk voor geks dat deze cake maar 10 schoten heeft. Hop een 36 shots variant van maken!
Gigantische gouden boeketten. Ik schoot ze per twee en dan heb je een constant gevulde lucht.

Deze was erg mooi, het goud bleef heel lang hangen. Het leek alsof het op je hoofd kon vallen zo laag kwam het. Mooie volle boeketten ondanks de regen en wind bleven ze mooi doorgaan.

Wat een geweldige cake was dit afgelopen jaar! Super grote gouden boeketten, harde burst! Helaas maar 10 schoten. Van mij mogen ze hier een 500 grams cake van maken!! :D

Filmpje:

Back
Bovenaan