Sensation Nr. 3

Volgens mij zijn wij 1 van de weinige die dat doen. Maar mocht iedereen ze liever in kooi mee krijgen dan scheelt dat ons ook weer veel tijd.

P.s. bedankt voor het toevoegen van de nieuwe producten👍
Wel top als jullie het al van te voren doet scheelt een hoop gedoe je moet er wel matriaal voor hebben om die stalen banden door te knippen en ook nog opassen met ivb snijden wat dat betreft idiaal dat het eruit gaat wel jammer dat het op effect burst kwaliteit in moeten boeten hoop dat ze met iets alternatief komen dikkere plaat tussen brand vertragend is ofzo Vindt wel raar dat het een dingetje alleen maar in Nederland is nooit geen problmen mee geweest en nu is het ineens een probleem buiten kant is het allemaal 1.4g op de doos zou niet weten dat het een om een kooi product is tenzij het een 1.3g product is En Duitsland kan het ook nog gewoon vindt maar een raar gedoe hier vuurwerk toerisme is groot na Buitenland nemen gewoon weer terug na hier toe vindt gewoon erg dom en finacieel loop je ook veel inkomsten mis schijn veiligheid die kooien bunkers zitten goede blus instalatie en kooien worden toch veel ontdaan nog nooit wat mee gebeurt ze zetten zelf die meuk in de fik en die vuurwerk ramp zat daar vuurwerk in kooien nee en geen blus instalie In duitsland hoef dat niet eens en nog zwaarder daar ook vindt echt raar paniek voetbal

Ben benieuwd of de kwaliteit net zo goed is als de oude want in het Red Maroon topic zag de laatste batch er niet heel best uit...

Dit is dus excact de reden waarom ik dit jaar ff oversla. Volgens mij waren ze kooiloos dus wellicht een volgende ronde en anders jammerdan

Was een prima compound, effecten niet mega groot maar kan ook zijn dat die door de wind niet al te groot leken. Ondanks dat toch een lekker tempo en de salutes tussendoor waren ook een stuk harder dan de gewone burst knallen. Komt er zeker weer komend oud en nieuw.

Hele dikke topper dit, staat werd goed verlicht. De salutes tussendoor waren goed hard, klapte er goed op. Zou deze zo weer kopen.

Deze tegelijk geschoten met de Blue Maroon en vond hem best goed. De salutes waren ook beduidend harder.
Goede combi met de Blue Maroon en ze hielden goed stand in de wind.
Een goede afsluiter met een salvo van de satutes, dan zou ik hem nog beter vinden.

Back
Bovenaan