Sensation Master 100sh

Lang getwijfeld of ik de Springwind (Wolff) zou nemen, of toch deze (wil graag een brede fan-shape bak hebben). Ik had eigenlijk gehoopt dat hier al een video van zou zijn verschenen, maar desondanks toch deze op de gok besteld. Hopelijk is hij mooi.

En het heeft ook wel iets, een product bestellen zonder dat je de uitwerking weet. Kan wel eens verrassend goed uitpakken, zoals bij mij vele jaren geleden een keer de Falcon Rockets van Herlat (zie avatar). :yes:

Eddy.

Ik heb hem gekocht voor dit jaar, dus we zullen zien wat het wordt! Wilde altijd nog de extreme zensation schieten, dus ik hoop dat hij een beetje in de buurt komt!

Deze trekt mij wel aan qua label en het feit dat het bijna 2kg a 100 schots is voor net geen €150,-.
Maar de vraag is, waarom is het geen 20 gram bij 30mm i.p.v. 20 gram bij 25mm?

Geen slechte bak, maar waaiers (had ik even geen rekening mee gehouden) gaan altijd snel en voor deze prijs dan liever iets wat 2x zo lang duurt.

Serieus apparaat weer! Vind die laatste 3-4 rijen wel iets zwakker overkomen maar denk dat deze weer gruwelijk wordt in de straat.

Als er in deze nou de bombettes zaten van de W-Triple Layer, had je werkelijk een topper in huis! Maar helaas... ook ik laat hem nu staan. Het is wel een spectaculaire bak, maar de effecten spreken me totaal niet aan.

exacte omlabel of niet, denk dat je hier gerust vanuit mag gaan dat ze vrij gelijk zijn.
wellicht met andere kleursamenstelling
Thanks nog voor het posten van m'n filmpie.

Op een iets serieuzere noot: ziet er toch prima uit op het filmpje? Effect grootte prima, tempo is goed, effecten prima uitgewerkt. Bak die je in de straat moet hebben gehad I guess. Enige wat ik jammer vind, is dat de rijen nog steeds niet echt at once schieten. Als je deze voor een schappelijke prijs tegenkomt, een absolute no-brainer.

Een stuk minder goed dan zijn voorganger, wat mij betreft.
Zoals hier boven al aangegeven niet allemaal even aansprekende effecten, meer Z-shape dan F-shape en na iedere 2 rijen storende pauzes.
Heb het origineel 3x in een outlet tegen een mooie prijs kunnen bemachtigen.
Dit jaar helaas niet meer gelukt.
Ik zal 'm missen.

Deze deed het heel goed. Grote verspreiding,
Flink brede shape.
Goede knal,
Eigenlijk gewoon een hele dikke prima!

Back
Bovenaan