Sensation Master 100sh

Balen. Ik heb wel de neiging wat dit jaar voor het eerst kooiloos is, niet obv gekooide versie te kopen, te grote kans dat tegenvalt.

Ik vind bij deze box zeker eenderde van de rijen tegenvallen qua effectbreedte, zelfs met kooi al, en voor 140-15%=€120 dan net randje qua aanschaf, ennn dan nog met minder burstlading nu dus ook. Jammer.

Ja, begrijpelijk. Ik had hem vorig jaar voor 105 en dat vond ik prima en compenseerde een beetje voor de wisselvallige effectbreedte. Voor 120,- zou ik wat anders uitzoeken.

Ik weet niet of ik deze ano 2025 zou kopen, de harde burst verspreiding is waar je deze bak voor kocht! Nu alles zonder kooi is (ga er van uit dat de verspreiding dus minder explosief wordt) weet ik niet of ik deze zou aanschaffen, zonder dikke burst is dit maar een standaard blinker bakje, een 13 in dozijn doosje.

Ik weet niet of ik deze ano 2025 zou kopen, de harde burst verspreiding is waar je deze bak voor kocht! Nu alles zonder kooi is (ga er van uit dat de verspreiding dus minder explosief wordt) weet ik niet of ik deze zou aanschaffen, zonder dikke burst is dit maar een standaard blinker bakje, een 13 in dozijn doosje.
Deze was vorig jaar nieuw en ook al zonder kooi en kan je vertellen dat dit een hele leuke doos was.

Hier 2 van in bestelling staan. Voor 79,- kan die bijna niet tegenvallen. Verwerk 'm wel in showtje en zal beginnen bij reservelont na het zien van de straatfilms waarin het laatste stuk toch iets minder heftig lijkt.

Back
Bovenaan