Sensation Box NR.3

De rode boeketten waren iets wat slapjes en standaard, salutes waren zo hard als het maar kon.
De felheid in het rode komt ook helaas niet in de buurt van een funke of red autograph box.

De vroegere Red Maroon was toch een stuk beter uitgevoerd, de klappen van de sensation 3 maken de beleving wel vet. Zou hem niet nogmaals bestellen maar als je een dik rood project wil maken waar je oren even van staan te klapperen is dit zeker een aanradar, prijs/kwaliteit is goed, en zeker per meerdere tegelijk

Laatst bewerkt:
De vroegere Red Maroon was toch een stuk beter uitgevoerd, de klappen van de sensation 3 maken de beleving wel vet. Zou hem niet nogmaals bestellen maar als je een dik rood project wil maken waar je oren even van staan te klapperen is dit zeker een aanradar, prijs/kwaliteit is goed, en zeker per meerdere tegelijk
Sluit mij hier volledig bij aan. De ervaring van een goed gevulde rooie lucht krijg je niet zoals bij de Red Maroon. De salutes en het tempo maken deze box. Voor het geld echt een topper, maar ik weet niet of ik hem volgend jaar weer neem. Dit jaar de andere Sensation boxen maar eens proberen.

Hierbij onze film van deze gave bak. Nee, het was niet hetzelfde als de Red Maroon, maar ik heb er alsnog zwaar van staan te genieten. De salutes waren ook echt een meerwaarde in deze box. Voor het geld en de kwaliteit van deze box zou ik hem zeker nog eens willen hebben.

Helaas niet zó goed als de Red Maroon, maar zéker wel een topper als je houd van kleur en burst. De salutes zijn aanzienlijk harder dan de overige effecten en dat maakt deze box wel een topper, zeker voor de prijzen waarvoor ze gingen. Had zelf gehoopt op wat intenser rood, dit is meer een peony, maar wel een goede waarvan we zeker hebben genoten. De Sensation serie maar eens in de gaten houden.

Back
Bovenaan