Select 7.5

Iemand zou die cakes eens moeten openhalen om het kruitgewicht te controleren. Ik geloof er geen snars van dat daar 500 gram per cake in moet zitten

Wat een waardeloos pakket. Ik zag 15 500 grammers voor 260 euro staan, leek me een mooi bedrag. Maar als je dit in de straat zet om 12 uur sta je alleen maar naar het vuurwerk van de buren te kijken. :bonk:

Bovendien, je mag m (volgens de wet) niet alleen ophalen, niet in 1 voertuig vervoeren en niet in 1 huis opslaan :rolleyes:

Dat dit product werkelijk waardeloos is, zijn we het allemaal over eens. Alleen wat ik niet begrijp is dat GBV dit ook echt op de markt brengt. De tijd van de Quick step, Golden glory, Mega steps etc. Waren echt, in mijn ogen, toppers!

Wat nou als je ze allemaal exact tegelijkertijd afsteek, kan t dan geen boeiende show worden xD Wel 300 euro in minder dan n minuut weggeknald maar goed xD Beter dan 15 minuten staren na slaap.

Je zult deze box maar kopen dan voel ik me aardig genaaid voor die €259 voor €199 koop je de freestyle 5000 van vuurwerk visie ook omgerekend €20 euro per cake maar dan heb je wel goede kwaliteit in huis.

Er zit inderdaad 260 gram per cake in. De naam 7.5 doet vermoeden dat er 15x een 500 grams cake in moet zitten. Echter wordt hier niet mee geadverteerd. Misleidend vind ik het wel, gezien de eerdere boxen die op de markt zijn gebracht.

De cakebox is inmiddels binnen én gefilmd!
Hij verkoopt werkelijk als een gek heb ik begrepen en ik denk toch dat de gemiddelde consument hier blij van zal worden. Grote bak (toch indrukwekkend), relatief goedkoop en langdurig, dat zoekt men gewoon.

Back
Bovenaan