Select 7.5

Ik vraag me toch een klein beetje af of ze zijn doorgeslagen bij GBV!?!? Sorry, maar dit lijkt me een beetje te veel van het goede. Maar wie weet worden we verrast!? Maar dan zou er toch wel goede actie en geweld in dit pakket moeten zitten.

Ben trouwens wel benieuwd naar het gewicht en de prijs.

Edit: heb net even op bestelvuurwerk.nl gekeken en zag dat dit pakket 540 schoten telt met een tijdsduur van 625 seconden. Misschien een idee om dit erbij te zetten in de startpost?

Als ik dit zo bekijk lijkt het mij een saaie box. 540 schoten en 625 seconden, dan zit er gemiddeld iets meer dan een seconde tussen elke schot. Of je hebt gewoon echt hele stille momenten ertussen.

Laatst bewerkt:
Nu wachten op een film en eens kijken wat het boxje te bieden heeft. Misschien dat het nog een topper gaat worden... Als de effecten maar goed zijn natuurlijk.

Laatst bewerkt door een moderator:
Je moet haast wel direct aan de 25kg zitten met dit blok. Ben benieuwd wat de arbodienst van een dergelijk artikel vindt als dit blok moet worden gedistribueerd.

Slimme marketing van GBV, er zijn altijd mensen die willen het grootste in hun straat hebben. Aandacht heb je zeker die deze knoeperd.

Mooie box voor Jan met de Pet die geen bips van vuurwerk weet. "Ik heb de grootste box gekocht man!! Echt vet"
Kenners weten dat Pro-line al een aantal jaar niet meer mee kan komen in het nieuwe geweld van andere importeurs.

Dikke cake

Dikke cake jonguh

godnondenju das een dikke cake.

Krijg je er gratis een steekwagentje bij?

Wat een armoede weer van Pro-Line, na al die jaren nog steeds zulke slechte kwaliteit op de markt zetten. Ziet er uit als een hoop kleine boeketjes die te snel uit elkaar knallen...

Achja aan de ene kant ist niet alles maarja als je de prijs bekijk voor 20euro per potje kun je ook niet alles verwachten. Ik vind de prijs/kwaliteit verhouding dan ng niet eens heel slecht!!

Achja aan de ene kant ist niet alles maarja als je de prijs bekijk voor 20euro per potje kun je ook niet alles verwachten. Ik vind de prijs/kwaliteit verhouding dan ng niet eens heel slecht!!

Ik vind dat je voor 20 euro per cake best wat mag verwachten, in ieder geval meer dan dit :p

Ja dat weet ik wel zeker , kijk maar wat je kunt kopen voor cakes tussen de 15-20 euro . Zitten super cakes tussen . Misschien wel de meest populaire prijscatogorie naar mijn mening en sprekennde uit een beetje ervaring naar wat ik bij de meestel bestellingen voorbij zie komen

Spijt me zeer. Jarenlang proline gehad, maar als k dit dan weer zie ben ik toch echt blij dat ik nu toch beter weet. Wat een waardeloos pakket voor dat geld.

Back
Bovenaan