Secret Wave

Inderdaad een geweldige topper dit.
Ben zeer benieuwd hoe hij het in de straat gaat doen.
Hier is hij gelukkig besteld.

We kennen Rubro inderdaad met de filmpjes en zeker met de crackling + salute bakken. Des al niet te min heb ik toch de gok genomen en deze 2x op mijn lijst gezet! 2 tegelijk moet wel een geweld op leveren, ook als hij iets minder presteert dan deze video.

bedenk ook dat op het filmpje twee staan te rammen. De rechterkant staat er 1. Dus voor een goed beeld moet je ff op zoek naar een filmpje van de rechterkant.
greetzz

Heb deze vette bak al besteld! :) Vond hem bij de Rubro demo erg gaaf, en ik weet dat Rubro gewoon erg goed is met crackling, kijk bijvoorbeeld naar de finale van de buurtassortiment cakes.

Zal ik dan maar gewoon de gok nemen om deze te bestellen? Lijkt me toch wel een geinige cake en zeker geen concurrentie met new moon idd. Kan goed zijn, kan tegenvallen voor dat geld... na 1 januari zullen we het weten...

Ik meende dat deze alles per rij eruit schoot, echter schoot deze van links naar rechts, wat dus helaas wat minder geweld opleverde.

was wel een leuke waaier alleen magere boeketjes. heel anders dan al die demo filmpjes

Vond ik ook, ik had er twee naast elkaar in een showtje gestopt en de cracling was matig tot slecht. Jammer want na het zien van eerdere filmpjes waren mijn verwachtingen toch een stuk hoger, deze cake hoef ik volgend jaar niet meer in mijn collectie :(

Ook nog eentje meegepakt om te proberen. Eigenlijk precies zoals ik verwacht had dat hij zou zijn. Leuk bakje voor in de vooravond.

Deze was anders dan ik verwacht had. Minder crackling en vooral veel langzamer dan ik op basis van de demofilmpjes dacht.

Mwah wel aardig, maar niet mijn ding. Niet gewelddadig genoeg en dat moet wel bij zo'n soort product naar mijn mening.

Geeft absoluut niet het wow effect wat ik er van verwacht had.
Erg jammer want had er hoge verwachtingen van.

Als ik jullie reacties lees dan ben ik enigszins blij dat ik deze heb laten staan.
Heb uiteindelijk nog 2x de New moon op de kop kunnen tikken; één ding is zeker, die komt er sowieso weer in volgend jaar. Wat een bak...:cool:

Ik heb deze bak ook in de straat gezet en was wel tevreden. Prima knallen, brede effecten en de crackling was naar behoren.

Ik heb er eentje bewust gezien van een stookmaat. Deze ging overdag de lucht in. Ik vond hem niet echt slecht. Leuk in fanshape geschoten, prima mines en lekkere crackling boeketten. De knallen zijn niet echt hard, maar wel oké. Toch is het prijskaartje van 30 euro te hoog. Voor datzelfde geld heb ik dan liever een Secret Salute van hetzelfde merk, of een Salute cake 1/In Shock van Schuurmans, of een Down Under van Marijn. Het in waaier schieten van een knalcake vind ik persoonlijk gewoon weinig toevoegen. Kost alleen maar extra en levert te weinig op. Maar de crackling van deze cake is dan ook weer niet zó goed dat je het een mooie siercake kunt noemen. Het hangt er een beetje tussenin...
Geen aanrader.

Overdag was deze cake best prima.. crackling was goed.
's Nachts was dit absoluut niet wat ik verwacht had.. de boeketten waren erg mager en de crackling had harder gemogen.

Deze schoot ik eerst, met daar achteraan de New Moon van Royal.. toen was ik deze alweer vergeten.

Voor overdag dus best prima, maar geen bak voor 00.00u

Back
Bovenaan