Secret Wave

R@lph

VWC lid
Artikelnummer: RVW 998
Artikelnaam: Secret Wave
Bruto Gewicht: 1400 gram
Netto Kruitgewicht: 263 gram
Aantal Schoten: 35
Effectomschrijving: Non-stop knalwaaierblok. 35 shots snoeiharde TI-thunder knallen met crackling mijnen.
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Kartoninhoud: 12/1
Richtprijs: € 29,50

O.a. te koop bij: Rubro.nl

rvw_998_-_secret_wave_500x500.jpg

Wij danken Rubro Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Knalwaaier ik vond het niet echt een topproduct. Dan heb ik liever een goed uitgewerkte Kremlin van Lesli of Crackling Chry van Zena dus knal was niet echt hard. Morgen nog eens terugkijken!

Foto ervan:
P1020106_zps4f957295.jpg

Gelieve niet overnemen zonder toestemming!

Hierbij mijn filmpje van de nieuwe Secret Wave, zoals gebruikelijk uit de losse hand gefilmd bij de winkeliersdemo 2013:

Ik vind dit nou echt een goede toevoeging aan het assortiment! En dan 35 shots voor 30 euro dat is een mooie prijs. Dit soort cake's zijn vaak de grootste aandachtstrekkers in de straat. Ook de crackling mine erbij vind ik mooi meegenomen.

Deze komt bij mij op de lijst te staan!

Dit vind ik een lekkere cake. Even wat anders. Lekker scherpe crackling war je de straat mee vult. Dit trekt de aandacht denk ik wel.

Ik vond dit ook een lekkerding!
Heerlijk dikke crackling en rake klappen!
Jip deze vindt ik leuk.

zier er goed uit hoor,, weer wat vollere crackling wolken als de secret salute 2012 versie, dus het kan wel!.. misschien word ik misleid door de salvo's maar toch!.. ook erg leuk voor overdag of 10.00 uur

Zo zeg :cool:! Wat een bak!
Moet je deze eens even in de straat zetten. Dan weet je in ieder geval zeker dat je even alle aandacht hebt :D.
Dit is de crackling waar ik zo van hou. Heerlijk hoe die dichte wolken (ook die mines!) je omringen als je er op nog geen 10m vanaf staat :cool:.
Ja, deze komt er vast en zeker meerder keren bij dit jaar. Nu maar hopen dat de cake het ook zo goed doet tijdens de winkelierdemo's.

Dit vond ik ook een ware topper, lekker de lucht vol rammen, heerlijk.
Dit gaat absoluut de aandacht trekken in de straat.
Hij staat al vast op mijn lijst want de prijs vind ik ook prima te doen.

Een nette prijs voor deze cake ja, lekker rammen, volle lucht, prima breed en gegarandeerd goede reacties in de straat.

Eén van de weinige nieuwe toevoegingen van Rubro waar ik wel warm van wordt. 30 euro vind ik een mooie prijs voor deze rammer. Ik prefereer echter de Kremlin van Lesli, maar ik heb een gevoel dat die ook wel iets duurder gaat worden. Deze blijft in mijn gedachten voor de vuurwerklijstjes!

Goed knalwaaierblok dat lekker doorramt met prima salutes en grote crackling wolken.
Als deze uitwerking ook op toekomstige demo's behouden blijft, komt ie er zeker bij.

Dit is absoluut een vet product om te combineren met de Secret Salute. Vind de kruid inhoudt wel tegenvallen, maar het effect blijf ik vet vinden!

Was erg benieuwd naar de prijs, maar 30,- euro vindt ik best te doen!

Back
Bovenaan