Secret Sensation

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1423
Artikelnaam: Secret Sensation
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 465 gram
Aantal Schoten: 31
Effectomschrijving: Golden ti-salute willow(r1-r3)/brocade crown green peony(r2-r4)/Golden coconut to red with red strobe(r5-r6), silver tail tot ti-salute(r7)
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: 39,95
O.a te koop bij: www.vuurwerktotaal.nl

1423-Secret-Sensation-logo.jpg

Laatst bewerkt:
Film in startpost toegevoegd.

Ook weer een hele dikke bak, vooral kwalitatief heel sterk. Ik ben ook hier niet kapot van de gouden schoten, maar de rest maakt het wel weer goed!

Ja idd deze is Vet.
De prijs valt ook nog mee.
Ja mischien gaat deze wel mee..

Ai, mooie cake weer die doorgaat waar je denkt dat 'ie wel klaar zal weez'n. Effecten misschien niet bijster bijzonder, maar wel erg mooi en goed uitgewerkt. En 'maar' 40 pleuro!

Niemand die deze cake (ook) geschoten heeft afgelopen O&N? Ik vond het een prachtbak! De effecten gingen wel om-en-om zoals in bovenstaande demofilmpjes ook is te zien en helaas niet zoals de beginpost; dat had ik nog iets mooier gevonden, maar goed. Mooie en grote effecten eindigend met 3 heerlijke finales!

secretsensation.jpg

Vorig jaar heb ik deze cake laten liggen. Dit jaar moest ik hem hebben en heb gelijk een kartonnetje besteld voor €120,00 euro. Zitten er 6 in dus dat is €20,00 euro de cake. Heb er veel goede verhalen over gehoord en voor dit geld toch maar een karton besteld!

Ben benieuwd!

:bye: Bombaklats

Deze vannacht geschoten. Erg mooie effecten maar halverwege spatte de complete pot uit elkaar, gelukkig niets aan over gehouden.

Presteerde heel goed! Had hem na cake 1 en 2 van cruel traction en hij viel daarbij wat mij betreft niet uit de toon. Bij mij schoot hij ook zoals op de film dus de effecten niet om en om maar 4 om 4.

De 16 euro dubbel en dwars waard.

Vond het finale salvo het mooist.

20151229_102559.jpg

Had hem ook besteld, voor €16,- echt een prima cake. Volgend jaar zeker weer, mits de prijs het zelfde is.

Back
Bovenaan