Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik vind hem zo op film gewoon helemaal in ere hersteld. Volgens mij een prima burst met volle crackling boeketten. Ook zijn de ti boeketjes weer terug, dus nu zeker weer 'Secret Salute' te noemen.
Wat ik trouwens niet snap, is dat de cake dus blijkbaar los is geschoten en later op de avond met meerdere tegelijk? Daar slaat Rubro ook weer volledig de plank mee mis, ze zouden toch dit jaar daar in verbeteren met voorgaande jaren? De producten stonden in mijn optiek even ver uit elkaar en veel producten worden zelfs met nog meer dan 2 tegelijk geschoten.
Presteerde gisteravond prima, voor zover je dat kan beoordelen per 5. Vond dit erg matig van Rubro, zo krijg je (weer) geen realistisch beeld. Gedaan om te vieren dat hij terug was? Doe dat lekker in de finale alstjeblieft, zo is het nog steeds onduidelijk of ie in z'n eentje ook goed presteert.
Zie boven bij post #578 voor een recent filmpje van een "stand-alone" versie...![]()
Ziet er idd goed uit. Dat crackling hoeft voor mij niet zo.
Hier nog een filmpje van 20 x secret salute hier in de straat, samen geschoten met Mattenfreak:
Haha ja ik moest precies ook aan dat filmpje denken! Aankomend jaar opnieuw doen zeker?![]()
Bij deze.
Als de productie zo presteert als op bovenstaande filmpje, dan lijkt het me echt gruwelijk om 'm per minimaal 5 stuks in de straat te schieten! Dan creëer je echt een zee van crackling. Zet ze allemaal een stuk uit elkaar en dan fakkelen!