Secret Salute

Ja stuk minder kwa crackling?of ook de knal minder nu?

Allebei, zoals ik hem gisteren gehoord hebben waren het gewone knallen, niet meer die dreunen van 2 a 3 jaar geleden, knalt nu als een gewone degelijke siercake. Crackling is ook veel minder,
Check mijn filmpje van O&N 2011/2012±

en van Oud en Nieuw 2012-2013 (2 tegelijk!):

Heb m dit jaar voor t eerst. Knalt tot nu toe elke singleshot die ik heb er uit. En crackling is ook fantastisch. Van zowel de mine als het boeket.

Na de demo filmpjes baalde ik als een stekker dat ik deze weer had besteld. Net ff 1 de lucht in... wat een beest!

Begin van de avond afgestoken. Wat een topper haha. Een willekeurige auto stopte zelfs even om te kijken naar het geweld!

Wat een fantastische cake. Voelde de druk van de klappen terwijl ik zeker 10 meter van de pot af stond. Heerlijk!

Zeker mooie pot.. volgend jaar weer !:) De enige pot die nog iets harder ging was bij mij de silver salute versie 2013.

Toch nog een paar gekocht, mooi de 2013 versie. Wat een lompe klappen komen hier vanaf zeg! Dikke en bovendien zeer felle crackling mine maakt het feest compleet.
Je weet simpelweg niet waar je moet kijken met meerdere tegelijk. Immers, de mine vraag de volledig de aandacht terwijl op hoogte die dikke burst je bijna dwingt om verder omhoog te kijken. Levert altijd zeer goede reacties op :D.

Gaan we doen! :D

Overigens hierbij een foto van bovenstaand filmpje van het SS projectjeimage.jpg

Laatst bewerkt:
De hardste knallen van de avond, misschien niet de dofste maar wel degene die je het meest voelde. Blijft een topcake met die heerlijke crackling er bij

Hier ook mijn film van vanavond bij Huisman:

Viel mij in positieve zin op! :) Knalde weer klassiek zwaar en met prima crackling. Productiejaar is me helaas onbekend, maar dit was toch wel weer lekker genieten.

Voor mij persoonlijk al die tijd een goede knal- en kraak bak geweest. Alhoewel ik de goede versie (2011) nooit mee heb mogen maken. De knallen zijn altijd erg goed en de crackling mines fel. Als je deze in een finaleprojectje verwerkt heb je echt een goede basis van salutes en crackling.

Ben alleen wel weer benieuwd welke versie ik nu weer krijg want volgens mij is de 2014 versie wel echt bagger als ik het even op de filmpjes mag beoordelen.

Back
Bovenaan