Secret Salute

Of ik heb vorig jaar een 2013 versie gehad en gisteravond een 2015 versie gezien. Of de 2014 versie is lang niet zo slecht. :p

heb deze afgelopen zomer geschoten tijdens een show (weliswaar in veelvoud maar toch) en deze veraste mij ook in positieve zin. Was weer een behoorlijk goede agressieve crackling.

Zeker ziet er weer goed uit. Jammer dat je niet weet of ze straks ook goed realtime in je straat presteren, dus welke je krijgt.(Ik wil niet ***lig doen hoor.)In 2011 waren ze het best in mijn ogen, daarna een stuk minder. Wacht nog even op meer demofilmpjes, maar zet ze wel op mijn lijst.

De Secret Salute ga ik dit jaar combineren met de power zone uit het Buurtassortiment als finale! Dat levert denk ik flink wat geweld op! Kan niet wachten haha. Nu maar duimen voor droog weer 31e!

Dit is de 2013 versie! Hij had alleen halverwege opeens haast.. volgens mij hadden meer mensen hier 'last' van. Ik vond het ieder geval juist leuk!

2011/2012 waren ze indd in mijn ogen ook stuk beter.
daarna crackling nog maar een wolkje van overgebleven van wat et was..

voor mijn gevoel was de knal wel et zelfde gebleven...
na ja we zien wel, wat het word dit jaar.

Heb nu een carton in de finale dus dat komt wel goed..:cool:

2011/2012 waren ze indd in mijn ogen ook stuk beter.
daarna crackling nog maar een wolkje van overgebleven van wat et was..

voor mijn gevoel was de knal wel et zelfde gebleven...
na ja we zien wel, wat het word dit jaar.

Heb nu een carton in de finale dus dat komt wel goed..:cool:

Die heb ik helaas nooit gehad.. maar zoals je inderdaad ziet is er echt héél weinig van het crackling boeket over. Maar zoals ik de demo filmpjes van de 2015 versie zag, is dat nu wel meer geworden!

Leuk dat er nu een cracklingcake is die wat langer duurt maar de secret salute heeft voor mij z'n charme verloren zo zonder salvo's..

Heb deze alleen in het 1e jaar gehad en dit jaar pas weer voor het eerst. Hadden er 5 tegelijk in ons 18:00 project gedaan. Man wat een geweldig effect was dit!! Volgend jaar zeker weer minimaal 5!!

Dit jaar ook eindelijk weer gehad en heb er een aantal als finale geschoten.
Wat heb ik en de hele buurt hier enorm van staan te genieten.
Ik had echt het gevoel dat hij weer was zoals in het begin.
Dit jaar zeer zeker weer.

ik had er 2 voor 25 euro als vervanger voor delicious thunder was er blij mee ik heb hem als semi finale geschoten.

Back
Bovenaan