Secret Salute

Goede bak is het! De mine is echt goed, dikke Crackling Chry maar de crackling bij de knal valt wat tegen. Jammer, maar het is niet anders. De knal is wel onveranderd en dus echt hard! Nog steeds top dingen ook al hebben ze niet meer zoveel crackling bij de knal als eerst!

Hier ook geen spijt van gehad. Ok, het luchteffect is een stuk minder geworden maar de mine en knal zijn gewoon top!

Ik moet mijn mening bijstellen, want dit is echt een top product! Een super dikke crackling mine en echt snoeiharde burst! Ik kan beamen dat de burst inderdaad onverandert is en de hardste van alle categorie 2 cake's. Ik vind persoonlijk dat je deze stand alone moet schieten, maar per 2 in een straat en dan een metertje of 5 uitelkaar maakt wel een bizar effect. Er zit ook een dubbele finale in van volgens mij 6shots per keer.

Ik heb ervaren dat deze even hard knalt als de super gedroogde Duo Burst van 2010 of misschien zelfs harder. Ik neem hier volgend jaar zeker een karton van! Dit was de enige cake waarvan ie echt in de buurt kwam bij de Salute cake 1. Ik weet niet hoe ze het doen maar ik denk dat hier nooit 2gram flash in zit.

Deze bak 2x in mijn collectie, prima bak! Misschien jammer van de mindere crackling effecten. De knal was meer dan prima.

Dit jaar voor het eerst afgestoken en het is toch wel een heerlijke salute cake hoor! De mine is erg agressief en de burst zeer prima te noemen. Dreunt lekker door. Duratie is ook goed.

Vond het 1 van de tofste cakes die ik dit jaar in het assortiment had.

Ook weer mee gemaakt dit jaar.
Dikke mine en goede knal, ja geen dikke crackling bij de knal, jammer maar het is niet anders.
Weet alleen niet welke versie wij hadden 2012 of 2013.

Filmpje zal later dit jaar volgen.

Een normale en een all at once van deze besteld om na 000uur mee te beginnen, eerst de normale doorgelont naar de all at once. Ik stak hem aan en begon gelijk alles eruit te spuwen met keiharde dreunen dus 2014 was geopend haha. Ik dacht dat ik ze verkeerd doorgelont had, maar toen bleek dat de tweede ook een all at once was, nog een keer alles eruit spuwen :cool: Ondanks dat het niet de bedoeling was, was het een enorm spektakel en wist gelijk de hele buurt dat wij begonnen waren. Helaas niet gefilmd, maar 108 keiharde salute knallen met crackling in minder dan 6 seconden geeft heel wat geweld :D. Overigens dus twee maal een 2012 versie all at once gekregen van de dealer.

Was toch wat teleurgesteld na het zien van deze gister op de demo in Steenbergen. De salute was oke, maar de crackling stelt echt niks meer voor.

Was toch wat teleurgesteld na het zien van deze gister op de demo in Steenbergen. De salute was oke, maar de crackling stelt echt niks meer voor.

Het is bedoelt als salute cake, hij is in prijs ruim 15 euro verlaagt en dan loop je te klagen over de crackling. Ik sleep hem maar al te graag binnen!

Het is bedoelt als salute cake, hij is in prijs ruim 15 euro verlaagt en dan loop je te klagen over de crackling. Ik sleep hem maar al te graag binnen!

Als ie is bedoeld als salute cake, waarom zit er dan überhaupt crackling in. Zoals het eerste jaar was ie perfect: een flinke knal met een prima crackling boeket. Nu mogen ze van mij de crackling achterwege laten, want dit kun je nog amper crackling noemen.

Wat betreft de salute, was deze beter dan de Silver Salute? Ik had begrepen dat die daar ook geschoten werd?

Voor mijn gevoel was bij de demo van vuurwerkland steenbergen gisteren de Secret Salute iets harder dan de Silver Salute. Wel heeft de silver salute opvallend mooie/volle (en redelijk grote) titanium boeketten.

Ben zelf dit jaar voor de secret salute gegaan en is prijs/technisch naar mijn mening gewoon een prima knalcake.

Mannen, als we nu eens heel goed naar de demo films van zowel vorig jaar als dit jaar kijken. Dan ziet een blind paard nog dat er qua crackling helemaal niets veranderd is tov één of twee jaar geleden. Ja, hij is niet meer zoals in de eerste jaargang. Dat zullen we ook niet meer terug zien, dat heeft Rubro al meerdere malen laten weten.
De mine is daarbij nog steeds fel en vol en de salute gewoon goed.
Vorig jaar een karton in de straat gehad: zéér tevreden mee! Burst was harder dan menig knalcake.
Dit jaar door wat andere prio's vrijwel geen vuurwerk, maar ik kan deze bak iedereen aanbevelen.

Inderdaad, zoals hij was zou hij nooit meer worden.
Voor ons erg jammer, maar voor Rubro zeer begrijpelijk.
Kans dat ie er tussen uit wordt gepikt is veel te groot.

Knallen klinken nog goed. De eerste was indrukwekkend met dat mega boeket, die van nu lijkt slordig/slap door het boeket, totaal geen toevoeging. Laat dat boeket weg, die mine blijft een goede toevoeging!

Bij knalt per definitie nog steeds hard hoor. Komen maar weinig knalcakes in de buurt. Crackling is inderdaad puur minder geworden in de laatste jaren. Twee jaren was hij echt geweldig, nu is dit een stuk zwakker maar alsnog een leuke batterij!

Back
Bovenaan