Secret Salute

Hmmm, zonde. Neem aan dat dit de 2019 versie was. Gelukkig 2018 besteld. Toch moeten de mannen van Rubro hier wel bij blijven. Het op en neer gehalte van dit product hangt mij in ieder geval behoorlijk de keel uit.

Daarom hadden wij hem weer eens opgenomen in het assortiment. Laatste keer dus :bye:

Begrijpelijk Johan. Ondanks dat er meerdere jaren wat mindere batches waren, is dit wel de slechtste batch die ik heb gezien. Zal zeker prima presteren met een hoop tegelijk, maar ik hoopte juist op échte chaos..

Poeh, dit ziet er niet heel best uit zeg. Hopelijk krijg ik de 2018 versie, heb er 2 karton van namelijk :bonk:

Wel opmerkelijk, vorige week nog aan Rubro bevestiging gevraagd of de exemplaren van de importeursdemo de 2019 productie was en kreeg daar op het antwoord: ja zeker :)

Niet zo heel betrouwbaar dus. Ben blij dat ik ze uiteindelijk niet heb genomen.

Laatst bewerkt:
Wel opmerkelijk, vorige week nog aan Rubro bevestiging gevraagd of de exemplaren van de winkeliersdemo de 2019 productie was en kreeg daar op het antwoord: ja zeker :)

Niet zo heel betrouwbaar dus. Ben blij dat ik ze uiteindelijk niet heb genomen.

Je bedoeld van de importeursdemo? Of is hij ook al op een andere winkeliersdemo geschoten?

Daar was tie wel goed. Kan wel productie zijn geweest uit 2018 natuurlijk. Was een goede batch die een jaartje gedroogd zou hebben ...

Ik heb een karton uit 2018...ben benieuwd

Same here. Gelukkig niet alleen maar slechte berichten, maar echt lekker zit het me niet. Nu al vanuit meerdere hoeken gehoord dat zelfs ín de 2018 batch zelf ook al verschil zit. Soort Russian roulette. Misschien toch maar niet om 00:00 dan is mijn eerste ingeving :confused:. Of cancellen als dat nog een optie is...

Same here. Gelukkig niet alleen maar slechte berichten, maar echt lekker zit het me niet. Nu al vanuit meerdere hoeken gehoord dat zelfs ín de 2018 batch zelf ook al verschil zit. Soort Russian roulette. Misschien toch maar niet om 00:00 dan is mijn eerste ingeving :confused:. Of cancellen als dat nog een optie is...

Waarom zou dat geen optie zijn. Is gewoon je consumentenrecht.

Als het binnen de wettelijke termijn van 14 dagen is wel ja.

Dus 28 december + 14 dagen. Niet je besteldatum + 14 dagen. Je herroepingsrecht is namelijk dat je de aankoop tot 14 dagen na ontvangst van de goederen kosteloos en zonder opgaaf van reden mag annuleren / cancelen.

Dus 28 december + 14 dagen. Niet je besteldatum + 14 dagen. Je herroepingsrecht is namelijk dat je de aankoop tot 14 dagen na ontvangst van de goederen kosteloos en zonder opgaaf van reden mag annuleren / cancelen.

Dat is inderdaad een goede en juiste toevoeging, omdat het om aankoop op afstand gaat, mits er geen persoonlijk contact is geweest. Dus mocht je 'de deal' in een showroom hebben afgesloten dan geldt wellicht het tweede verhaal.

Maar ik gok dat jij er na een akkefietje eerder dit jaar nog wat meer over weet dan ik. :wink:

Viel mij ook tegen. Burst was inderdaad niet best ...

Geschoten batch bij jou bekend toevallig? Dit is natuurlijk beneden alle peil. Zit er aan te denken om dat karton (ondanks 2018 batch) er misschien wel vanaf te halen. Zou zonde van het geld zijn.

Back
Bovenaan