Secret Salute

Het is een hele dikke crackling bak geworden die naar mijn weten zelfs grotere boeketten heeft dan de eerste versie. De burst was ook super, in mijn optiek gewoon zoals de goede ook was. Je mist alleen de ti boeketjes, but who cares... Per karton heb je direct een hele dikke finale die je straat wel op z'n kop zet.

Ook weer erg van genoten, is echt weer een top cake geworden en moet dan ook dit jaar zeker weer in de straat staan.

Deze cake presteerde gisteren weer erg goed zeg! Alhoewel het meer een crackling bak is geworden, is de burst meer dan prima en leent hij zich perfect om in meervoud te schieten. Dat gaan we aankomende jaarwisseling dan ook maar doen! :thumbsup:

Poeh, dit is wel een sterke cake weer geworden. Geen salutes, maar levensgrote crackling wolken. Als je van chaos en herrie houdt dan is dit een topper. Genoten.

Ja in de zin van, wat is een salute? Puur knal natuurlijk, met hooguit wat sterren om het mogelijk te maken en/of een ti boeket. Maar de burst was gewoon echt hard, dus je kan het nu alsnog zien als een salute cake met crackling of gewoon een chaos/herrie cake. Stel dat de crackling er niet had bij gezeten en de burst zou hetzelfde blijven, dan had je het een goede salute cake gevonden! Zo zie ik het.

Leek op de demo inderdaad erg goed. Mocht de productie op deze manier presteren dan is het een monster van een cake. Nadeel is dat er nog een zekere hoeveelheid van de oude batch in omloop zal zijn.

Leek op de demo inderdaad erg goed. Mocht de productie op deze manier presteren dan is het een monster van een cake. Nadeel is dat er nog een zekere hoeveelheid van de oude batch in omloop zal zijn.

Mwah, crackling komt tot een meter boven de grond, lijkt me sterk dat dit goedgekeurd wordt.

Het zou wel dik zijn als je toch gelijk hebt.

Die ik afgelopen jaar had waren ook geweldig. (Ik heb niet gekeken welke batch dat was, maar ik denk die van vorig jaar). Dus grote kans dat je een goede batch treft.

Wil graag 8 x de secret salute in de finale verwerken samen met de secret salute at once versie ook 8x. Persoonlijk dacht ik 8 x de normale dan 8 x de finale editie, is het chaos effect echt veel groter met de at once versie? Is het nog een idee iets in w shape te zetten of gewoon i shape?

Wil graag 8 x de secret salute in de finale verwerken samen met de secret salute at once versie ook 8x. Persoonlijk dacht ik 8 x de normale dan 8 x de finale editie, is het chaos effect echt veel groter met de at once versie? Is het nog een idee iets in w shape te zetten of gewoon i shape?

Heb je ze al gekocht en zit er nog prijsverschil in? Ik zou anders 2 karton Secret Salute gewoon tegelijk schieten. Dan heb je 16 Secret Salutes tegelijk, geeft chaos genoeg. Scheelt je ook timen en doorlonten. Puur snellontje langs alle 16 cakes of een fakkeltje er langs halen.

Toch maar weer een karton aangeschaft dit jaar! Hopen op goede prestaties bij de 2019 productie, hij zal vast het eerste jaar niet overtreffen. Ga hem voor of achter de special 5 van katan schieten. Kijken wat de verschillen zijn.

Back
Bovenaan