Secret Salute

Heb hem gelukkig in veelvoud voor mijn show. Wij hadden er 500 ingekocht bij Rubro, zijn nog ruim voldoende op voorraad..:D

Zijn er toevallig beelden van de 2018 batch gemaakt? Durfde het niet aan dit jaar maar ben naar aanleiding van bovenstaande reacties wel erg benieuwd.

zeer leuke cake vooral als van crackling houd had er jammer genog maar 3 van hoplijke komende jaar wil ik er zekers 6 van hebben heerlijke cake vind ik het :)

Ik vond hem weer helemaal geweldig zeg, wat een prachtcake blijft dit tog om per meerdere te schieten. Puur geweld en door zijn lange tijdsduur is hij perfect als finale te gebruiken.

8x in mijn finale verwerkt! Begint rond seconde 19.

Had deze cake nooit eerder zelf geschoten. WOW! Wat was dat ziek, stond met kippenvel onder die Crackling Wolk! Na de tijd kwam de halve buurt vragen of dat wel goed ging, hahaha.

Deze staat weer op de planning voor aankomend jaar. 4x al ingekocht bij Megavuurwerk :handsup:

Hij ziet er weer goed uit dit jaar! Ik kan me heugen dat ik een paar geleden een hopeloze versie had van deze cake.

Back
Bovenaan