Secret Salute

Ik had deze er afgelopen jaar niet bij en zo te zien heb ik een fout gemaakt. Vanaf nu maak ik geen fouten weer, wat een topper is het ook!

Als het goed is is er gisteren productie 2018 geschoten, want ze waren helemaal uitverkocht afgelopen jaar. Vond hem weer erg dik over komen, alleen de crackling mine stelde helaas niet veel voor.

Vond hem gisteren als crackling cake erg goed over komen. De echte harde klappen zijn er helaas wel uit. Maar voor de prijs dat die vaak wordt aangeboden, zeer aantrekkelijk om een crackling zee mee te maken!

Was gisteren ook weer erg goed, klappen zijn inderdaad niet meer zo hard als vroeger, maar zal het in de straat nog wel goed doen hoor:

De titanium boeketten zijn ook verdwenen zie ik? En de crackling mine is ook zo goed als weg. Verder wel een leuke crackling cake en zeker voor het geld.

Ziet er gewoon gaaf uit en deze zal in meervoud echt nog wel wat mensen doen opkijken in de straat. Qua salutes zitten we met dar RACT of zoiets.. Jammer maar helaas!

Ik koop deze al 2 jaar niet meer.
Ok. Is nog steeds een leuke crackling cake,
Maar de wooow factor is voor mij weg, en dus niet meer in mijn collectie heelaas.
Jammer van zo'n product, als je het mij vraagt.

Vond hem afgelopen jaar juist wel een wow factor hebben. Daarom heb ik hem dit jaar 2 keer besteld. Hopen op de 2017 versie.

Back
Bovenaan