Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Voor 150 euro Laat ik hem staan, vind dat echt aan de prijzige kant voor het eentonige effect . fluitjes met kleine boeketjes.
Sorry.
Wat mij nog niet helemaal duidelijk is of de 4 cakes van Screw allemaal hetzelfde tempo hebben of niet. Wordt er niet duidelijker op als je de verschillende films/berichten naast elkaar legt. Zit er een significant verschil tussen deze bakken?
In de finale bij Kanonslag vanavond gingen er meerdere de lucht in! Wat een heerlijk irritante fluiters en de boeketjes zijn ook nog leuk. Met 4x Cadeautje 3 ertussendoor.
Geweldige bak blijft dit, must have wat mij betreft.
Uiteraard weer een momentje van herrie met fluit weggeschoten met als slot 3x Screw, heerlijk!!!
Geweldige bak blijft dit, must have wat mij betreft.
Uiteraard weer een momentje van herrie met fluit weggeschoten met als slot 3x Screw, heerlijk!!!
Zijn dit dan 12 cakes?
ik heb dezen ook besteld ik twijfel alleen nog of ik 2x2 tegelijk doet of 1x4
je wilt wel het wou effect maar aan de ander kant ook weer ook weer dat het langer door gaat iemand een tip
( klopt het dat 1 cake ongeveer 25 sec duurt)
het vreemde van deze box vond ik wel dat de bovenkant van de tubes afgevuld was met gips/betoniet.
dit heb ik nog nooit eerder bij een box/potje/blokje gezien...