DarkSoul
VWC lid
Ik heb ook een doosje Screw staan dit jaar 
Heb er zin in!
Ik ga ze doorlonten zoals hierboven is beschreven door Mike. Een voordeel is dat er onder het label nog een flink stuk quickfuse zit verstopt. Met een mesje kun je het plastic tape doorsnijden, en dan kun je het visco (reserve)lont omhoog trekken. Dan komt aan de ene kant 10 cm en aan de andere kant 20 cm quickfuse te voorschijn. Zo'n lang stuk lont maakt het doorlonten lekker makkelijk! Ook is er dubbel aangegeven wat het reservelont is, en wat het hoofdlont is. De stickers "A" en "B" zijn onmiskenbaar.
Een minpunt vind ik dan weer dat deze cakes OP elkaar staan in hun karton. Ze passen erg netjes in een karton (waar de kooi dan al vanaf is gehaald), maar staan 2x2 gestapeld. Daardoor kan je ze niet doorlonten en terugzetten in de doos. Je moet ze dus doorlonten in een andere doos, of samentapen zonder doos erbij.

Heb er zin in!

Een minpunt vind ik dan weer dat deze cakes OP elkaar staan in hun karton. Ze passen erg netjes in een karton (waar de kooi dan al vanaf is gehaald), maar staan 2x2 gestapeld. Daardoor kan je ze niet doorlonten en terugzetten in de doos. Je moet ze dus doorlonten in een andere doos, of samentapen zonder doos erbij.