Screaming Salute

Vloog bijna een bombette bij iemand zijn huis binnen. Leuk product, maar de conclusie voor ons is dat deze te gevaarlijk is. Op dit moment acht ik de kans klein dat deze er weer in zal gaan komen.

Ja dat was een nare ervaring! Had al een soort voor gevoel,op de een of andere manier. Ik zat te kijken,hoe de bombette,s van de 2 buitenste cakes,niet helemaal de juiste kant op gingen. Split second later,boom! En tja dan neemt je instinct het even over. Kon nog een bombette ontwijken,die fluitend langs me heen scheerde,en toen ontplofte. Ben het met MarkHE en Kwintos eens,was samen met hun. Heb ook een mailtje gestuurd,over dit product,:)

Hier een karton (8stuks) gehad.
Geen gevaarlijke situaties mee gemaakt.
Iedereen vond deze cakes geweldig!!
Ik heb er echt van genoten!
Volgen jaar denk ik 2kartons...
Das niet overdreven! Vond deze cake misschien wel de leukste cake die ik had!

Goede vervanger voor de zware jongens die ik dit jaar waarschijnlijk voor het laatst heb kunnen ontsteken.
Ik kijk er naar uit om een karton van deze fluitende bakken op straat te zetten :D. Als ik de reacties zo lees zijn ze erg goed.

Heb deze vandaag bij HdH besteld.
Voor het eerst dat ik deze cake heb:bonk:.
Filpmjes zijn allemaal geweldig en de verhalen zijn bijna ook altijd zeer positief.
Ik kan iig niet wachten totdat ze hier in de straat staan te schreeuwen en knallen.

Aha Omepje jij bent dus de gene die ze weg kaapte, gelukkig mocht ik die 3e hebben haha.
Ik heb de cake al meerdere malen gehad, echt een super product.
Je gaat hier zeker lol aan beleven Omepje.

Mvg Koen.

Een vriend van mij had een karton vorig jaar en ze waren uitstekend, dit jaar daarom zelf een karton in mijn assortiment toegevoegd.

Hierbij de foto van het karton:

IMG-20121228-001341_zpsd19e56a4.jpg

En zoals buldog al zei, ze waren uitstekend bevallen. Zijn ideaal om met meerdere in projecten te verwerken.

Bedankt voor de mooie foto en de mooie film.
Ben blij dat ik er al een aantal besteld heb.
Vind het echt een topper.

Straatfilmpje. Helaas niet scherp gefilmd door de regen, die op dat moment net uit de pipi's van de engelen kwam zetten. Viel goed in de smaak bij omstanders.

Zo, dat is serieus beroerd ja! Fluit is wat zwak, salutes doen het niet lekker (veel sterren!) en er valt zelfs ee stil momentje op...hmmpf zonde, ik heb een karton deze bakjes.:angry:.
En ik niet van Royal gewend.

Kan toeval zijn natuurlijk,maar op die film ziet het er niest best uit inderdaad.
Mis ook de finale van 5 shots aan het einde vreemd.

Ehu zie het al volgens mij verkeerd om aangestoken lol.:p

Back
Bovenaan