Screaming Golden Quatro [vuurpijlen pakket]

wolffdemo1109060054vwcrn1.jpg

Artikelnummer: 952
Artikelnaam: Screaming Golden Quatro
Bruto Gewicht: 335 gr.
Effectomschrijving: 4 pijlen met een gouden randje gaan schreeuwend de lucht in
Tijdsduur: 5 sec per pijl
Stijghoogte: 50/60 m.
Richtprijs: €13.00
Verpakkingseenheid: 15 ass

Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Heeft zeker weten ook een leuk boeket. Ben zelf niet echt tevreden over deze pijlen, vond 1 pijl maar echt goed van de 4, die heeft ooit eens online gestaan, maar kan hem helaas niet meer vinden. Fluit is wel goed, maar ik had toch meer verwacht, daarbij vond ik dus van 3 pijlen de effecten wat tegenvallen. Let wel, de pijlen zijn op zich goed, maar de prijs-/kwaliteitsverhouding is waar ik op doel. :wink:

Maar als ik de andere filmpjes bekijk, die ik al eerder gepost heb, vind ik de boeketten toch niet heel klein ofzo..

Ik heb ze vorig jaar gehad en moet zeggen levensgevaarlijke pijlen!:angry: 3 van de vier pijlen stegen niet op. En de ene pijl die wel opsteeg, ging met moeite omhoog. Het boeket wat ik gezien had was groot en mooi.:bye:

Laatst bewerkt:
Ik heb ze vorig jaar gehad en moet zeggen levensgevaarlijke pijlen!:angry: 4 van de vier pijlen stegen niet op. En de ene pijl die wel opsteeg, ging met moeite omhoog. Het boeket wat ik gezien heb was groot en mooi.:bye:

Vreemd dat de pijlen neit de lucht in kwamen. Heb zelf ervaring met deze pijlen en gelukkig heb ik dat nog niet mee gemaakt.

Ik denk dat je de pech had van een productiefout. als je ze dit keer weer zou nemen denk ik dat je er dit keer geen last van zult hebben en tevreden zal zijn met het resultaat.

gr.Onno

Back
Bovenaan