Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Gelukkig kon ik deze nog krijgen afgelopen jaar, wat een gedoe met de kooien van compounds ineens. Vuurwerk staat steeds meer onder druk, dat is duidelijk. Gelukkig stond deze screaming elevator al te wachten op mijn in de uitpakbunker en mocht deze wel worden uitgeleverd. Erg mooie compound van China Red, vind hem zelf beter (maar ook stuk duurder) dan de special 4 van katan. Lekkere salvo's die ook echt hoog gaan, camera kon niet hoger op het statief.
Gelukkig kon ik deze nog krijgen afgelopen jaar.
Op basis van deze video heb ik hem ook besteld. Heerlijke bak zeg!Gelukkig kon ik deze nog krijgen afgelopen jaar, wat een gedoe met de kooien van compounds ineens. Vuurwerk staat steeds meer onder druk, dat is duidelijk. Gelukkig stond deze screaming elevator al te wachten op mijn in de uitpakbunker en mocht deze wel worden uitgeleverd. Erg mooie compound van China Red, vind hem zelf beter (maar ook stuk duurder) dan de special 4 van katan. Lekkere salvo's die ook echt hoog gaan, camera kon niet hoger op het statief.
Screaming Vulture = Screaming Elevator
Dat was ook mijn rekensom, maar ik zie bij de Screaming Vulture én andere effecten én een veel trager tempo dan bij de Elevator. Ook op de straatfilms als ik die vergelijk. Dus het is geen één op één omlabeling of ik moet nodig naar de specsavers.
Dat was ook mijn rekensom, maar ik zie bij de Screaming Vulture én andere effecten én een veel trager tempo dan bij de Elevator. Ook op de straatfilms als ik die vergelijk. Dus het is geen één op één omlabeling of ik moet nodig naar de specsavers.
Bij de demo van de Rijswijkse Vuurwerkhal werd de Screaming Elevator geschoten. Althans zo staat het op de schietlijst en zo werd het ook omgeroepen. Maar ik werd er al terecht op gewezen dat hij wel erg veel lijkt op de Screaming Vulture van Wolff... Die overigens niet verkocht wordt bij de RVH. Geen idee dus hoe hier de vork in de steel zit.
Ik vermoed eigenlijk dat ze de nieuwe Screaming Elevator op de demo hebben geschoten. Dus jouw filmpje hoort waarschijnlijk in het nieuwe topic thuis: https://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?65097-Screaming-Elevator-*NIEUW-2023*&highlight=Screaming+elevator
Ik kan melden door mijn bronnen, uit de eerste hand vernomen, dat de nieuwe versie daar is geschoten.