Daar ben ik ook benieuwd naar!Is al bekend welke verkooppunten deze importeur heeft?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Daar ben ik ook benieuwd naar!Is al bekend welke verkooppunten deze importeur heeft?
Is al bekend welke verkooppunten deze importeur heeft?
Daar ben ik ook benieuwd naar!
In het zuiden te krijgen bij TP-Vuurwerkshop:
https://www.tp-vuurwerk.nl/product-categorie/importeurs/magnum/
valk vuurwerk rijssen nijverdal is dealer van magnumIs al bekend welke verkooppunten deze importeur heeft?
Dan neem ik er denk ik toch maar 1 mee.valk vuurwerk rijssen nijverdal is dealer van magnum
daar wacht ik ook opJe weet dat als de webshop opengaat Magnum 30% korting geeft en hij dan maar 84 euro kost?![]()
Verhip zeg is het een kopie of? Of omlabeling? Hij is wel erg mooi hoor wowDeze box wordt in Belgie verkocht onder het merk 'Bonbridge' en de naam 'Eagle Eye'.
Verhip zeg is het een kopie of? Of omlabeling? Hij is wel erg mooi hoor wow
Deze box wordt in Belgie verkocht onder het merk 'Bonbridge' en de naam 'Eagle Eye'.
Ik zelf ben voor deze topper gegaanIk twijfel of ik deze moet halen of iets moet bijleggen en de Mega Willows ga halen. Die laatste heeft 33% meer kruid per shot (1500 gram voor 108 shots vs 2000 gram voor 108 shots), maar aangezien die Mega Willows overal een paar tientjes duurder is weet ik het nog niet... Iemand iets zinnigs te zeggen over dit dillema?![]()