Screamer Q

Artikelnummer: 4457
Artikelnaam: Screamer Q
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 450 gram
Aantal Schoten: 36 schoten
Effectomschrijving: Whistling tail
Tube diameter: 25mm
Kartoninhoud: 8/1
Tijdsduur: 20 seconden
Stijghoogte: ...
Richtprijs: € 29.95

Laatst bewerkt door een moderator:
Iemand die weet of deze op tijd binnen komt om ook op enkele demo's te schieten? Zit erg te twijfelen om deze te bestellen of de Crazy Screamer van HFF.

Had dit jaar enkele van deze cakes gekocht vanwege de reacties op de harde fluit, zag ze ook voorbij komen bij de demo in Elst en was overtuigd. En in de straat waren ze top, hopelijk volgend jaar weer! :)
In de vooravond per 2 geschoten, in de nacht nog een paar, maar hier eerst de film van 2 stuks tegelijk;

Wat een vette fluitcake dit. Ik heb hem nog niwt live gezien, maar na het zien van deze beelden wil ik er hier wel een aantal van hebben.

Wederom een ontzettend gaaf product. Al heb ik het gevoel als ik het filmpje van Mike bekijk dat het 2 verschillende zijn? De fluit per cake komt wat anders over en de 1 heeft een soort spinners erin zitten. Was dit in het echt ook ?

Dacht dat het per salvo verschillend was, maar inderdaad, op de film zie je dat het verschil in de cakes lijkt te zitten. Vreemd, maar heb ook niet gekeken of alles van dezelfde batch was.

Dacht dat het per salvo verschillend was, maar inderdaad, op de film zie je dat het verschil in de cakes lijkt te zitten. Vreemd, maar heb ook niet gekeken of alles van dezelfde batch was.

Ik dacht ook dat het per salvo verschillend was toen ik je filmpje zag.. om en om een andere fluit? Ik had sowieso niet van dit product gehoord maar deze komt op het lijstje. Prima fluitcake!

Back
Bovenaan