Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
ja je bent scheel
6 schoten in één rij, en 5 rijen.
Ik ga hem op deze manier niet kopen. Voor hetzelfde geld is het een waaier fontein met fish effect in de lucht. Oftewel, erg jammer dan. Mystery potje viel tegen. Hier dus ook niet veel vertrouwen in...
Enne.. Ilvan, dit wil niet zeggen dat deze waaier ook net zo bagger is als het mystery potje!
Vidn dit nergens op slaan. De gewone consument wil deze veraasing wel hebben maar denk dat de echte liefhebbers liever willen weten wat ze voor hun geld krijgen. Ik hoop dus dat we van deze nog beelden gaan zien, al denk ik van niet. Bij een demo avond zei Lesli dat hij 'zogenaamd' nog niet geleverd was.... Ik denk we iets hebben ala mystery potje.
Ik ga hem op deze manier niet kopen. Voor hetzelfde geld is het een waaier fontein met fish effect in de lucht. Oftewel, erg jammer dan. Mystery potje viel tegen. Hier dus ook niet veel vertrouwen in...
Voor 15euro kan het in mijn ogen niet echt een tegenvaller zijn. Misschien dat ik deze koop, en hem dan afsteek in de vooravond. En als het dan grootse uitwerkingen heeft, heb ik een leuke leuke avond gehad. En als ie tegenvalt, dan maak het mij niet veel uit omdat ik in de vooravond enkel en alleen voor de sfeer stook.
Ik snap dat de meeste freaks dit niet echt waarderen, een cake zonder enige effect omschrijving. Maar de gemiddelde consument weet niet eens wat een peony is, en ziet deze omschrijving even waardevol als een goede omschrijving. Dat is vaak voor hun chinees.
6,5 gram per schot. Ik weet het niet maar voor die prijs verwacht ik niet meer dan wat tails. Fish zou al bonus zijn. Maar goed, je verwacht er niks van en toch kopen![]()
Niet veel iedergeval..
Met 10gram of hoger krijg je een beetje leuke boeketten, daaronder is het vrij budget achtig.
Ligt er maar net aan welk effect. Met goud kan je met 6,5 gram nog aardig wat leuks.
Alsjeblief zeg.. Elkaar afsnauwen doen jullie maar gezellig ergens anders hoor!
Ik lees in de bovenste posts van alles, maar de naam Scorpion King zie ik niet voorbij komen..