Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Het vreemde is alleen dat de brief al van 14 februari is en er berichten van eind februari zijn dat de curator er nog niet uit is/was.
Ik zag het gister op vuurwerkbieb zijn facebook. Goed nieuws voor de Salute in shock 1!!!
Goed nieuws? Deze cake is afgelopen jaar al afgekeurd.
Maakt toch niet uit? Ze kunnen hem toch "vernieuwen"? Dan maar een grammetje minder zodat die toch door de test komt. Ze hebben iig de mogelijkheid om hem weer te produceren.
Maakt toch niet uit? Ze kunnen hem toch "vernieuwen"? Dan maar een grammetje minder zodat die toch door de test komt. Ze hebben iig de mogelijkheid om hem weer te produceren.
Hij is het 1e jaar toch door de test gekomen? Ik heb hem toen gehad en vond hem toen echt loeihard. Wanneer ze hem zo maken als in het 1e jaar komt die toch gewoon door de test? En dan heb je gewoon een keiharde knalcake. Indien dit niet mogelijk is hoop ik dat ze met een waardige vervanger komen die weer net op het randje zit..
Kerel, dit was niet net op het randje hoor.
Dit was er ver overheen.
Hoe kom je erbij dat die toen gekeurd is? Volgens mij was 'ie zo laat binnen dat dat niet meer gebeurd is. Tweede jaar geprobeerd door toevoegen sterretjes en iets zachtere burst een eventuele keuring door te komen (incl. laat binnen laten komen) maar dat mislukte voor de geteste batch (die uit R'dam, die uit Hamburg ontkwam aan testen). Alle jaren trouwens ook zonder kooi, lekker slim, ze gingen er vanuit de testen te ontlopen.Ik vond de knal ook echt loeihard, en ik dacht ook dat ze er ver maar dan ook echt ver overheen zaten. Maar toch is hij het 1e jaar door de keuring gekomen?!
Hoe kom je erbij dat die toen gekeurd is? Volgens mij was 'ie zo laat binnen dat dat niet meer gebeurd is. Tweede jaar geprobeerd door toevoegen sterretjes en iets zachtere burst een eventuele keuring door te komen (incl. laat binnen laten komen) maar dat mislukte voor de geteste batch (die uit R'dam, die uit Hamburg ontkwam aan testen). Alle jaren trouwens ook zonder kooi, lekker slim, ze gingen er vanuit de testen te ontlopen.