Schouten: landelijk siervuurwerkverbod nodig om explosies tegen te gaan

Dit is dus exact de reden waarom er in zo'n achterlijk praatprogramma nooit een voor en tegenstander van vuurwerk tegelijkertijd aan een tafel zitten. De argumenten van tegenstanders worden gelijk van tafel geveegd en dat wil de msm natuurlijk niet.

Trouwens. Het feit dat dat quinoawijf burgermeester is in mn geboortestad, is echt om te kotsen.

Inhoudelijk heb je niets te melden. Dit zegt genoeg over dat je geen enkel punt wil checken.
Dan heeft een eerlijke discussie geen zin, want je komt met zinloze inhoud die niets brengt voor de toekomst, daarmee gaat je eigen domme illusie tem gronde succes met je korte illusie wereld!!
Ik vind dat ik de wappie retoriek aardig gevat heb eigenlijk.

Inhoudelijk heb je niets te melden. Dit zegt genoeg over dat je geen enkel punt wil checken.
Dan heeft een eerlijke discussie geen zin, want je komt met zinloze inhoud die niets brengt voor de toekomst, daarmee gaat je eigen domme illusie tem gronde succes met je korte illusie wereld!!
Stuur even een PM met je betoog, waar een goede rode lijn in zit. Tevens graag bronvermelding. Niet zo'n zwabberend verhaal waar 10 onderwerpen aan bod komen en waar aan elk onderwerp 1 zin wordt gewijd. Ik zal de moeite nemen er inhoudelijk op te reageren als je daar zoveel waarde aan hecht. Vervuilen we ook dit topic niet verder.

Laatst bewerkt:
Stuur even een PM met je betoog, waar een goede rode lijn in zit. Tevens graag bronvermelding. Niet zo'n zwabberend verhaal waar 10 onderwerpen aan bod komt en waar aan elk onderwerp 1 zin wordt gewijd. Ik zal de moeite nemen er inhoudelijk op te reageren als je daar zoveel waarde aan hecht. Vervuilen we ook dit topic niet verder.
Tjah, zo mis ik alle fun.. Dat is wel jammer..

Pas maar op, in vuurwerk zitten koolwaterstoffen die bij ontbranding een dusdanige warmte straling afgeven dat je niet meer kritisch kan nadenken! Dat zijn bepaalde golflengten die invloed uitoefenen op je neuronen en die de nationale overheid in opdracht van de internationale overheid (lees WEF) gebruikt om ons onschuldige burgers in toom te houden! Niets is wat het lijkt mensen! 1+1 is tevens 5. Dit is allemaal gewoon openbare informatie dames en heren, doe je research.

Echt, ik word persoonlijk helemaal kneiter van die complottheorieën de laatste tijd op VWC. Hoezo sfeer verpesten. Kan hier nou eens een keer actief op gemodereerd worden? Wat mij betreft 3 strikes out principe. Richt lekker www.9-11_is_een_hoax.nl of www.Hetgrotewappieforum.nl op of iets dergelijks.
Vandaag voel ik mij een boom terwijl ik gister nog een vlinder was... lang leven 2025!

What's next. Het verbieden van tennis omdat voetbalhooligans de boel verbouwen iedere zondag?

Komop Schouten, mijn dochter van 3 heeft betere argumenten dan jij. Ga je schamen!
Next? Avondklok op 31-12. Omdat de politietop dat wil ha ha ha.

What's next. Het verbieden van tennis omdat voetbalhooligans de boel verbouwen iedere zondag?

Komop Schouten, mijn dochter van 3 heeft betere argumenten dan jij. Ga je schamen!

Dat laat al zien dat het niet om geweld en overlast gaat, het gaat ze alleen om het vuurwerk waar ze van af willen.

Echt, ik word persoonlijk helemaal kneiter van die complottheorieën de laatste tijd op VWC. Hoezo sfeer verpesten. Kan hier nou eens een keer actief op gemodereerd worden? Wat mij betreft 3 strikes out principe. Richt lekker www.9-11_is_een_hoax.nl of www.Hetgrotewappieforum.nl op of iets dergelijks.

Het feit dat jij ergens niet in gelooft wil niet zeggen dat datgene wat "wappies" zeggen niet waar is. Ik ben geen wappie en ga zeker niet overal in mee want de "wappies" komen af en toe met dingen aan waar ik zelf ook niet in geloof maar sommige dingen kloppen gewoon en zijn gewoon niet te negeren. Maar slaap gerust verder.

Wat men telkens vergeet te noemen is dat de overheid die aanslagen op/explosies bij huizen, horeca en bedrijven enz. zelf stimuleert door de huizen en gelegenheden voor weken te sluiten. Een beetje schade is nog wel overheen te komen, voor weken je huis uit moeten of jouw bedrijf voor weken gesloten heeft meer impact. Daarmee wordt het wel heel interessant om even je concurrentie een tijdje uit te schakelen of een vijand te sarren.

Aan de andere kant lopen die klimaat-figuren te roepen dat Nederland gaat verzuipen en dan hebben wij een watertekort? Nederland verzuipt bijna in water.
Het maakt me niet uit wie wat allemaal wel of niet gelooft, maar probeer in ieder geval met goede vergelijkingen te komen.

Water wat voor drinkwater gebruikt wordt is zoet en wordt uit de bodem gehaald. In de zomers is de grondwaterstand te laag, o.a. door droogte, te veel gebruik als kraanwater en besproeien landbouw. Het 'verzuipen' in water gaat over zout zee water en is vanwege zeespiegelstijging. Je vergelijkt appels en peren met elkaar.

Schouten is compleet de werkelijkheid kwijt, zij denkt dat deze criminelen iedere keer tot de maand december moeten wachten op het illegale vuurwerk om een aanslag te plegen. Nou mevrouw Schouten, als u nu eens regelt dat die grenscontroles in alle maanden plaatsvinden behalve december, dan pas pak je de illegale handel goed aan.

Het maakt me niet uit wie wat allemaal wel of niet gelooft, maar probeer in ieder geval met goede vergelijkingen te komen.

Water wat voor drinkwater gebruikt wordt is zoet en wordt uit de bodem gehaald. In de zomers is de grondwaterstand te laag, o.a. door droogte, te veel gebruik als kraanwater en besproeien landbouw. Het 'verzuipen' in water gaat over zout zee water en is vanwege zeespiegelstijging. Je vergelijkt appels en peren met elkaar.
Zolang je als land in drinkwater doucht en de wc ermee doorspoelt verzuip je nog figuurlijk in het drinkwater…;)

Het feit dat jij ergens niet in gelooft wil niet zeggen dat datgene wat "wappies" zeggen niet waar is. Ik ben geen wappie en ga zeker niet overal in mee want de "wappies" komen af en toe met dingen aan waar ik zelf ook niet in geloof maar sommige dingen kloppen gewoon en zijn gewoon niet te negeren. Maar slaap gerust verder.
Geef aan waar je niet in geloofd en kom vervolgens met feiten onderbouwde argumenten is mijn advies.

Toen Knalvuurwerk en pijlen nog mochten, was er toen ook zo’n golf van explosies? Waren er toen ook vele malen meer slachtoffers, was er toen meer of minder illegaal spul voorhanden?
Of ligt het niet aan de spullen en handel maar is er een mentaliteits issue?
Einde retorische vragen betoog 😬

• Like
Waarderingen: BENZ
Back
Bovenaan