herdervriend
VWC lid
Word tijd voor nieuwe rechters, daar is basically HEEL Nederland t mee eens.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Kom an, wat een onzin zeg...Word tijd voor nieuwe rechters, daar is basically HEEL Nederland t mee eens.
Rechters zijn juist degene die bepalen welke partij de moreel juiste is om te kiezen, op basis van wat ik eerder postte... Lange historie van voortschrijdend moreel inzicht.Rechters horen onpartijdig te zijn en dat zijn ze niet.
Want die zijn - laat me raden - narcistisch?Word tijd voor nieuwe rechters, daar is basically HEEL Nederland t mee eens.
En extreemlinks allemaal natuurlijk, niet te vergetenWant die zijn - laat me raden - narcistisch?
Rechters zijn juist degene die bepalen welke partij de moreel juiste is om te kiezen, op basis van wat ik eerder postte... Lange historie van voortschrijdend moreel inzicht.
Jongens, dat ongeïnformeerde social media gegil hier rijst echt de pan uit hoor.
Tja, dat vraag ik me wel eens af. Ik zit zeker niet in de complot hoek en al helemaal niet in fvd hoek. Maar ik zie zeker wel willekeur.
Kijk eens naar veroordelingen v Houwelingen, v Meijeren, Blommenstein en vergelijk dat eens met wegkomen zonder straf door deugers als Akwasi en Tim den Besten.
Kijk eens naar veroordelingen blokkeer Friezen vs vele snelwegblokkades van extinction rebellion
Kijk eens naar veroordeling Wilders vs uitspraken Spekman en Samson
Kijk eens naar straf van de waxinelichthoudergooier tegen gouden koets of de fakkelman die bij Kaag voor de deur stond en vergelijk dat met "straf" van de 2 Baudet aanvallers.
Kijk eens naar hoe moeilijk pegida ergens kan demonsteren (veel wordt verboden) en vergelijk dat met bijv dat palestijnenaanhangers zelfs pal naast de 7 oktober herdenking op de dam mochten staan gaan blèren en intimideren.
Nu slaat al het bovenstaande niet perse op rechters, maar wel op onze rechtstaat.
Zoals gezegd, ik zeker niet in die hoek en zeg ook zeker niet dat het andere nou goed is. Maar ik zie zeker willekeur
Of vind jij dat omdat rechters wellicht te weinig uitspraken doen die in jouw straatje passen?Rechters horen onpartijdig te zijn en dat zijn ze niet.
Waar staat dan dat ze dat gezegd heeft? Verdachten waren wel eerder opgepakt met de combi benzine en vuurwerkBekijk bijlage 1809070
De explosie op het Tarwekamp in Den Haag kwam door 200 liter benzine, geen explosies door vuurwerk dus Carola Schouten, deze kan van je lijstje af!
Ik begreep dat er wordt gewerkt aan een benzineverbod. Dus als je een diesel auto hebt, zou ik er maar zuinig op zijn ...![]()
![]()
Toch wel https://nos.nl/artikel/2559014-reco...amp-explosie-vond-dat-zijn-eer-geschonden-wasBekijk bijlage 1809070
De explosie op het Tarwekamp in Den Haag kwam door 200 liter benzine, geen explosies door vuurwerk dus Carola Schouten, deze kan van je lijstje af!
Nou dat schetst een ander beeld dan alleen vuurwerk wat eronder opgeslagen lag bijv.