Schouten: landelijk siervuurwerkverbod nodig om explosies tegen te gaan

Tja, dat vraag ik me wel eens af. Ik zit zeker niet in de complot hoek en al helemaal niet in fvd hoek. Maar ik zie zeker wel willekeur.

Kijk eens naar veroordelingen v Houwelingen, v Meijeren, Blommenstein en vergelijk dat eens met wegkomen zonder straf door deugers als Akwasi en Tim den Besten.

Kijk eens naar veroordelingen blokkeer Friezen vs vele snelwegblokkades van extinction rebellion

Kijk eens naar veroordeling Wilders vs uitspraken Spekman en Samson

Kijk eens naar straf van de waxinelichthoudergooier tegen gouden koets of de fakkelman die bij Kaag voor de deur stond en vergelijk dat met "straf" van de 2 Baudet aanvallers.

Kijk eens naar hoe moeilijk pegida ergens kan demonsteren (veel wordt verboden) en vergelijk dat met bijv dat palestijnenaanhangers zelfs pal naast de 7 oktober herdenking op de dam mochten staan gaan blèren en intimideren.

Nu slaat al het bovenstaande niet perse op rechters, maar wel op onze rechtstaat.

Zoals gezegd, ik zeker niet in die hoek en zeg ook zeker niet dat het andere nou goed is. Maar ik zie zeker willekeur

AKWASI heeft destijds geroepen om Zwarte Piet af te knallen en Sinterklaas van de boot af te schieten en bood daar zelfs geld voor aan diegene die dat zou doen, is hij niet voor gestraft omdat de tweets al oud waren.

AKWASI.jpg

Gaat helemaal nergens meer over idd.. Graag alleen goed nieuws over vuurwerk plaatsen hier :d ;) De rest van de shit kan ik missen als kiespijn..

Even terugkomen op haar, Haar uitspraken zijn gebaseerd op het vuurwerk ongeluk met dat jongetje wat is omgekomen door illegaal vuurwerk.

Achter in de gehuurde bus vonden de agenten veertien jerrycans met 170 liter benzine, zes Cobra's, vijf fakkels, handschoenen en een extra setje zwarte kleding.
De politie vermoedde meteen een aanslag, maar Mourad B. zei dat hij werkt als koerier en dat hij andere pakketbezorgers benzine brengt als zij ergens in het land stil komen te staan. Het vuurwerk was volgens hem voor oud en nieuw, de fakkels voor een wedstrijd van PSV.

Koekoek .... :bonk: :bonk:
Blijkbaar wel een betrouwbare man, die overtuigend over kan komen.

Back
Bovenaan