Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Er is een weeralarm afgegeven door het KNMI. Houdt u deze website in de gaten. Zodra er beslist is over het wel of niet doorgaan van het Vuurwerk wordt dit hier vermeld.
China en België
Het vuurwerkfestival begint om 22.00 uur. Er zijn donderdagavond shows van China en België. Ook vrijdagavond en zaterdagavond is er vuurwerkspektakel om 22.00 en 23.00 uur, door teams uit Jamaica, Duitsland, de Verenigde Staten en Nederland.
Argh, wilde ik lekker naar een show gaan, gebeurt dit-.-
Weet iemand of het morgen wel door gaat?
als ze het materiaal nou gewoon gebruiken om de andere shows wat voller te maken, helaas, dit zal wel niet gebeuren, omdat alle shows al "geschreven" zijn
als ze het materiaal nou gewoon gebruiken om de andere shows wat voller te maken, helaas, dit zal wel niet gebeuren, omdat alle shows al "geschreven" zijn
Ok, ben inmiddels een uurtje thuis en moest nog ff wat eten.. Dat van vandaag is balen maar niets aan te doen.. Velen vatten het ook niet echt want we horen de opmerking "ja maar het is toch droog en de wind is gaan liggen" tja.. binnenslands is dat zo maar aan de kust heb je altijd te maken met veel meer wind als het tegen zit. Het is niet echt een pretje om met windkracht 6 op een ponton te dobberen... Het gaat vooral ook om de eigen veiligheid en dan is een dag als deze niet verantwoord, als het alsnog losbarst als we op het ponton staan is dat levensgevaarlijk voor de schieters. Dus dan is het heel vervelend dat het afgelast word maar wel de beste keuze voor het geheel.
Dit houd overigens in dat morgen en zaterdag 3 shows per avond worden geschoten! Dus morgen 1e show om 22:00 uur, dan om 22:30 uur de 2e en 23:00 uur de 3e... ik denk dat veel mensen dat wel kunnen waarderen en dan zie je 3 shows op 1 avondZaterdag zal dit ook zo gaan...
De vooruitzichten zijn een stuk gunstiger voor vrijdag en zaterdag dus ik heb er alle vertrouwen in..