Scheveningen Festival 2011

graag jullie mening :p we gaan een stem ronde houden :P

1- Filmpje over de gehele tijde inzoomen
2- Verschillende beelden :p dus in en uitgezoomd
3- Alleen het totaal plaatje dus niet in zoomen

Kom maar op, ik zelf vind dat ingezoomde juist mooie, gewoon vol die effecten erop !

Ik heb ook in en uit lopen zoomen, soms gewoon even nodig. Dus mijn antwoordt heb je bij deze.

Voor mij maakt het niet uit eigenlijk. Na zoveel jaar films kijken en ervaringen met vuurwerk kan ik prima op basis van jullie films inschatten hoe het was. En dat volstaat voor mij.

graag jullie mening :p we gaan een stem ronde houden :P

1- Filmpje over de gehele tijde inzoomen
2- Verschillende beelden :p dus in en uitgezoomd
3- Alleen het totaal plaatje dus niet in zoomen

Kom maar op, ik zelf vind dat ingezoomde juist mooie, gewoon vol die effecten erop !

Soms was het leuker om het totaal plaatje tezien, al heb ik makkelijk praten natuurlijk, want soms gebeurde er overal wel wat, maar goed jij filmt dus jouw keuze. :bye:

Ja, hij heeft er patent op! Nee ik vind het soms ook mooi om te zien dat er iets wat ingezoomed word, maar de nadruk moet toch echt het totaalplaatje zijn.

Ja ik beschik over het patent 8.442145.54 dat wil zeggen voor elke keer in en uit zoomen moet je 10 euro betalen aan mij.

Oke ontopic ik vind het er gaaf uitzien die effecten van dichtbij anders heb je zo'n saai zwart beeld wat niet plezant is om naar te kijken.

En ik vond brazilie de winaar van het festival.
Zo op naar volgend jaar :D

Niet de mooiste foto's... Ik heb voor het eerst vuurwerk foto's gemaakt met een spiegelreflex camera :P

20110820-vuurwerk_scheveningen_nederland_01.jpg

20110820-vuurwerk_scheveningen_nederland_02.jpg

20110820-vuurwerk_scheveningen_nederland_03.jpg

20110820-vuurwerk_scheveningen_nederland_04.jpg

20110820-vuurwerk_scheveningen_nederland_05.jpg

20110820-vuurwerk_scheveningen_nederland_06.jpg

20110820-vuurwerk_scheveningen_nederland_07.jpg

20110820-vuurwerk_scheveningen_nederland_08.jpg

20110820-vuurwerk_scheveningen_nederland_09.jpg

20110820-vuurwerk_scheveningen_nederland_10.jpg

20110820-vuurwerk_scheveningen_nederland_11.jpg

80x15.png

Noot: foto's vrij te gebruiken volgens de 'CC 3.0 BY-SA'
Foto's door Vuurwerk-folders.nl

Ja ik beschik over het patent 8.442145.54 dat wil zeggen voor elke keer in en uit zoomen moet je 10 euro betalen aan mij.
Dan ben ik je ook nog wat centen schuldig ben ik bang... :)

Ik was er alleen zaterdag en zoals iedereen al zegt: de eerste show was geinig en de 2e was gewoon goed. Mooie efecten en ook nog een behoorlijk kaliber! Ik heb er van genoten.
Vooral die bosjes saluuts achter elkaar ergens in het midden van de show. Heerlijk!!

Nice pics trouwens jongens! thumbs up!

Dan ben ik je ook nog wat centen schuldig ben ik bang... :)

Ik was er alleen zaterdag en zoals iedereen al zegt: de eerste show was geinig en de 2e was gewoon goed. Mooie efecten en ook nog een behoorlijk kaliber! Ik heb er van genoten.
Vooral die bosjes saluuts achter elkaar ergens in het midden van de show. Heerlijk!!

Nice pics trouwens jongens! thumbs up!

Dat wordt een hoop vuurwerk voor mij dit jaar :p

Brazilie vond ik eigenlijk de winnaar, flink kaliber lag dicht bij de kust.
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ik hoop volgend jaar nog meer spektakel aangezien ze het wouden gaan verbeteren? Ik had zoiets ergens gelezen dat ze inspiratie wouden opdoen in het buitenland :)

Ik krijg trouwens geld van jou kwiebus, ik ben de scheveningen expert ! Jij hebt mij gewoon gekopierd... Beetje jammer zoek lekker je eigen shows :p

Heey willieH daar zitten echt geweldige foto`s tussen. Hopelijk vind je het niet erg dat ik er ff een paar zichtbaar op het forum zet, mocht je het niet goed vinden stuur me een bericht ! maar deze foto`s verdienen gewoon meer aandacht.

.... uhmm jammer is zie dat het kan kan , om ze hier te zetten ! jammer, want er zitte echt mooie foto`s tussen.

Gr stefan

Heey willieH daar zitten echt geweldige foto`s tussen. Hopelijk vind je het niet erg dat ik er ff een paar zichtbaar op het forum zet, mocht je het niet goed vinden stuur me een bericht ! maar deze foto`s verdienen gewoon meer aandacht.

.... uhmm jammer is zie dat het kan kan , om ze hier te zetten ! jammer, want er zitte echt mooie foto`s tussen.

Gr stefan

Als je foto's wil ehbben mail me dan ff welke :) dan kan ik ze opsturen:)

Mooi filmpje, maar even een vraag, lag dat ponton met vuurwerk voor de kust van Engeland of zo. Ik sta echt verbaast te kijken hoe groot die afstand is, andere dagen lag het ponton veel dichter bij de kust namelijk :sad:

deze viel nog meej :p, het weekend ervoor met de show van china dat was echt pas drama, ik denk idd dat de mensen in engeland het beter konden zien :p

Back
Bovenaan