Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
+ YouTube Video | |
graag jullie meningwe gaan een stem ronde houden
1- Filmpje over de gehele tijde inzoomen
2- Verschillende beeldendus in en uitgezoomd
3- Alleen het totaal plaatje dus niet in zoomen
Kom maar op, ik zelf vind dat ingezoomde juist mooie, gewoon vol die effecten erop !
Dan ben ik je ook nog wat centen schuldig ben ik bang...Ja ik beschik over het patent 8.442145.54 dat wil zeggen voor elke keer in en uit zoomen moet je 10 euro betalen aan mij.
Dan ben ik je ook nog wat centen schuldig ben ik bang...
Ik was er alleen zaterdag en zoals iedereen al zegt: de eerste show was geinig en de 2e was gewoon goed. Mooie efecten en ook nog een behoorlijk kaliber! Ik heb er van genoten.
Vooral die bosjes saluuts achter elkaar ergens in het midden van de show. Heerlijk!!
Nice pics trouwens jongens! thumbs up!
+ YouTube Video | |
Ik krijg trouwens geld van jou kwiebus, ik ben de scheveningen expert ! Jij hebt mij gewoon gekopierd... Beetje jammer zoek lekker je eigen shows![]()
Heey willieH daar zitten echt geweldige foto`s tussen. Hopelijk vind je het niet erg dat ik er ff een paar zichtbaar op het forum zet, mocht je het niet goed vinden stuur me een bericht ! maar deze foto`s verdienen gewoon meer aandacht.
.... uhmm jammer is zie dat het kan kan , om ze hier te zetten ! jammer, want er zitte echt mooie foto`s tussen.
Gr stefan