Scheveningen Festival 2011

Hier nog een filmpje vanaf een km of 15 gefilmd, staat er redelijk op alleen de rook ontneemt het zicht. Was een probeersel :p

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

ik wil vanavond ook nog 2 shows meepakken , maar het hikpunt voor mijn vader om niet te gaan was de parkeer gelegenheid .

dus dan van mij , aan jullie de vraag , hoe zit dat ?
want volgens mijn vader kun je nergens meer fatsoenlijk parkeren in scheveningen ( nu vraag ik me gelijk af , hoe doen die 10k strandbezoekers dat dan :bonk: ) , maar de vraag is dus , hebben jullie een straatje of adressje waar je mooi kan parkeren ? desnoods 15 minuten lopen , vind ik nie erg .

ik hoor het wel

Groetjes

Gunner1001

ik wil vanavond ook nog 2 shows meepakken , maar het hikpunt voor mijn vader om niet te gaan was de parkeer gelegenheid .

dus dan van mij , aan jullie de vraag , hoe zit dat ?
want volgens mijn vader kun je nergens meer fatsoenlijk parkeren in scheveningen ( nu vraag ik me gelijk af , hoe doen die 10k strandbezoekers dat dan :bonk: ) , maar de vraag is dus , hebben jullie een straatje of adressje waar je mooi kan parkeren ? desnoods 15 minuten lopen , vind ik nie erg .

ik hoor het wel

Groetjes

Gunner1001

Parkeer hem in de straat ergens naast het ministerie, is danwel een 20 min a half uur lopen maar dat heb ik gisteren ook gedaan, in scheveningen was het geen doen... alles maar dan ook alles was vol.

Laatst bewerkt:
Gast, waar ben jij gaan staan :p ? zover weg man !

Wij waren te laat voor de eerste show terwijl we om half 9 al in scheveningen rondreden maar er was geen parkeerplek te vinden dus ergens bij een ministerie in een zijstraat gepleurd en gaan lopen maar toen was het al begonnen dus heb ik het vuurwerk van canada boven het kurhuis gezien xD daarna naar mac geweest en toen weer naar de boulevoir gelopen en daar blijven staan.

hier nog mijn bijdrage en hoor die klappen tussen de gebouwen waar ik stond :) best leuk :D
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Bij 10:32 wordt er wat gejat uit de winkel achter mij en hoor je het poortje afgaan :p

Laatst bewerkt:
echt jammer dat mensen misbruik moeten maken van de drukte op dat moment :-(

P.s lees je pm ff :-)

Laten we nu maar weer ontopic gaan :-)

Gr ste

nou weet niet waar julie de auto neer zetten,maar als je langs het pate rijdt,ter hoogte van het tankstation de shell dan moet je die straat in rijden,en dan links af heb je de parkeer garage,voor de helft leeg,om half 9,zo moeilijk is het toch niet jongens;)ben er vanavond weer bij,bijna 800 km in 2 dagen:D

nou weet niet waar julie de auto neer zetten,maar als je langs het pate rijdt,ter hoogte van het tankstation de shell dan moet je die straat in rijden,en dan links af heb je de parkeer garage,voor de helft leeg,om half 9,zo moeilijk is het toch niet jongens;)ben er vanavond weer bij,bijna 800 km in 2 dagen:D

Geloof me, het was helemaal vol gisteren.

je kan beter naar de visafslag rijden, daar mag je gratis parkeren en vaak is er genoeg plek, voor de vroege vogels aan de nieuwe duinweg is ook een redelijke gratis parkeergelegenheid... vanaf daar is het ongeveer 15-20 minuutjes lopen tot het strand

zo weer thuis, toch weer 2 mooie shows gezien, gisteren was ook erg leuk.

"nederland" schoot wel lekker door, heerlijk die salutes:D

SCHEVENINGEN - Nederland heeft het 32e vuurwerkfestival in Scheveningen gewonnen. Dat liet de organisatie zaterdag weten. Het festival begon vorige week vrijdag. Het evenement werd over twee weekeinden uitgesmeerd om het risico op slecht weer te spreiden. In totaal kwamen er ongeveer 300.000 kijkers. Op de slotdag zaterdag waren er 100.000 vuurwerkfans naar de badplaats gekomen

Deelnemende landen waren verder onder meer China, Japan, Canada en Brazilië. Het Zuid-Amerikaanse land eindigde op de tweede plaats. België pakte de derde plaats. Nederland won het vuurwerkfeest ook al in 2009.

Volgens de organisatoren won Nederland dit jaar omdat het „een erg mooi spektakel was met veel kleur terwijl de lucht constant vol was met vuurwerk”.

Het vuurwerk werd telkens afgeschoten vanaf een ponton op zee ter hoogte van het Kurhaus. Het ponton met het vuurwerk werd een half uur voor elke show op zijn plek gevaren.

vuurwerk_884722d.jpg

Bron: Telegraaf

zow , ik ben ook weer thuis na 2 mooie shows , wat een galmen zeg op dat strand :P .

vond de 1e show vandaag ook zeer zeker niet verkeert , zaten mooie bommen tussen , en het knalde ook lekker door.

toen kwam show 2 , en die was echt mooi , steppers , waterbommen , lekkere salutes , en een goudenregen finale waar je u tegen zeg :) .

top avond gehad !.

Filmpjes zullen morgen volgen.

Back
Bovenaan