Torrr
VWC lid
Hier nog een filmpje vanaf een km of 15 gefilmd, staat er redelijk op alleen de rook ontneemt het zicht. Was een probeersel 

+ YouTube Video | |
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
+ YouTube Video | |
ik wil vanavond ook nog 2 shows meepakken , maar het hikpunt voor mijn vader om niet te gaan was de parkeer gelegenheid .
dus dan van mij , aan jullie de vraag , hoe zit dat ?
want volgens mijn vader kun je nergens meer fatsoenlijk parkeren in scheveningen ( nu vraag ik me gelijk af , hoe doen die 10k strandbezoekers dat dan) , maar de vraag is dus , hebben jullie een straatje of adressje waar je mooi kan parkeren ? desnoods 15 minuten lopen , vind ik nie erg .
ik hoor het wel
Groetjes
Gunner1001
Gast, waar ben jij gaan staan? zover weg man !
+ YouTube Video | |
En il jou maar zoeken daar![]()
ik kwam om kwart voor 10 aanen liep gewoon door hoor
stond bijna in het water
![]()
nou weet niet waar julie de auto neer zetten,maar als je langs het pate rijdt,ter hoogte van het tankstation de shell dan moet je die straat in rijden,en dan links af heb je de parkeer garage,voor de helft leeg,om half 9,zo moeilijk is het toch niet jongensben er vanavond weer bij,bijna 800 km in 2 dagen
![]()
Zoww ik ben ook thuis, show 2 was zeker lekker ! Morgen de films en fotosgr stefan