Scheveningen Festival 2011

En dan de show van China.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Helaas staat hier een minder leuk geluid op , dankzij de wind.
De show van Japan volgt nog, maar ook bij deze show zit minder goed geluid.

ongeveer 200 meter links van de pier.

maar volgens mij ben ik gister door me rug gegaan ofzo met tillen :-( , kon net amper na me werk lopen, dus helemaal 100% zeker is het niet dat ik ga.

ongeveer 200 meter links van de pier.

maar volgens mij ben ik gister door me rug gegaan ofzo met tillen :-( , kon net amper na me werk lopen, dus helemaal 100% zeker is het niet dat ik ga.

Hmmm, volgens mij heb ik het meeste getild :rolleyes:

Ik ga trouwens liever morgen, dan zijn de weersverwachtingen ook nog een stuk beter ook :)

dat klopt kees(thanks daarvor), maar ik echt ik ga kapot hier :-(
beter gaat het snel over, morgen ben ik er natuurlijk ook :p

Laterzzz, laat maar weten als je gaat vanavond of morgen

gast zoek ons gewoon :P altijd gezeligheid :p
2 vwb truinen 3 statieven :p , gewoon vanaf de boulevard de blierblikjes volgen :p

( 200m links van de van de pier )

denk ff dat het water links op het kaartje is, dan staan jap en ik daar :p

schatkaart%20copy.jpg

Nu weer in de tram na huisie, mooie shows gezien, waarvan 1 film is ingezoomd hopelijk vinden jyllie dat wat :-) gr ste

Zozo, bedankt weer voor het beeldmateriaal stefan!:) Foto 4 vind ik echt een originele plaat, vuurwerk met een halfdonkere lucht erachter, like it!

Is handig :p ook al vond ik dat ie gister weer lekker dichtbij lag, afgelopen zaterdag lag die een stuk verder

Ik stond op de boulevoir en daar was het lekker dichtbij hoor! Me filmpje komt nog kan je de heerlijke klappen horen tussen de gebouwen :p

Back
Bovenaan